Inlägg från: MejaKiZnic |Visa alla inlägg
  • MejaKiZnic

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Nu ska jag också nanna sängen Zzz somnar efter pluggat teori

Nannis på er!

• MejaKiZnic

Blir galen idag, dottern har inte ätit riktig mat på 4 dagar nu. Smalnat av rejält och imorgon blir det läkare. På BVC så trodde de att hon fått svininfluensan nu är jag enormt rädd att feber ska komma tillbaka och det blir värre Dock så hoppas jag inte det, hoppas bara det är något mildare virus som spökar i kroppen. Får hålla tummarna imorgon!

Hur går det med era sjuklingar?
    Känns som det är en sjukperiod just nu

• MejaKiZnic
    Stormis skrev 2009-11-17 19:20:01 följande:
    Mmmm, jag såg det. Nu är jag tusen kr fattigare om allt finns kvar. Hoppas det. Förra gången fanns bara ett av fyra plagg . Men jag är ihärdig och håller tummarna iaf .
    Vad tog du
  • MejaKiZnic
    Buttelina skrev 2009-11-17 19:21:28 följande:
    oj jobbigt hoppas inte det är svinisen!!
    Nä så grisig ser hon inte ut
    Ja jag hoppas verkligen det, idag åt hon lite bättre men man ser att hon inte mår bra men vet inte vad. Just nu feberfri från att va uppe i 40 grader och ändå äter hon inte men förhoppningsvis så kan läkaren det bättre
  • MejaKiZnic
    Stormis skrev 2009-11-17 19:25:38 följande:
    Minns knappt . Satt och velade fram o tillbaka . Men jag tror rosa miniapple tröja + leggings, lila velourklänning, elefantgalonisar (brallorna) och en Grobag. Å så ribbade rosa klänningen med tror jag . Nu är det matdags
    Låter fint sugen på leggings från kamelont men himla osäker
  • MejaKiZnic

RååSa BuBBlan skrev 2009-11-17 21:08:22 följande:

de här har vi köpt www.maklarhuset.se/ViewObjekt.aspx...  ligger strax innan Västerås.. Men det strular med badrums certifikaten nu *less* Ååååå vad göööör man nu då???
    Så fint drömhus ju

Älska trägolven och den äldre stilen sen vilken utsikt
  • MejaKiZnic
    Buttelina skrev 2009-11-17 22:14:18 följande:
    alltså tjejer molo kanske inte kommer nästa vecka slutet på nov är det sagt så det kanske dröjer 14 dagar till
    måste hålla i shoppingsuget då
  • MejaKiZnic
    Buttelina skrev 2009-11-17 22:26:05 följande:
    jaaa gud ja men seeeg väntan tur att min vän får sin bebis på torsdag då är jag sysslesatt med att snusa bebis de kommande veckorna
    Vilken tur att de ej var något kul på T idag

Träffade en liten på neo idag så liten, omöjligt att fisen varit sån.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15