Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-10-11 10:09:37 följande:
    ja regnbågen är underbar!! mitt första molo plagg och jag är inte trött än! jaa lilla pumban saknar dom. men han spinner konstant det räcker man tittar på honom så kommer han springandes och stångas och spinner
    Åh, älskar katter! Särskilt kattungar

Jag har slutat att gå hem till folk med kattungar för jag kan inte gå därifrån utan en

Inget nytt om salg än?
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-10-11 10:20:08 följande:
    Butte Guuuuud vilken söt present, förstår att den var uppskattad. Morning förresten.
    Morrn morrn!

Hur är det med er?
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-10-11 10:35:27 följande:
    Morning Jodå, det är bra med oss, mår faktiskt ganska bra just nu, känns som energin börjat komma tillbaka. O med er?
    Vad skönt! Nu är det ju inte långt kvar

Här är det bara bra.
    Zvartaliljan skrev 2009-10-11 10:39:37 följande:
    Hon råkade kasta mammas fina cybershot-telefon värd ca.6000 i toaletten EFTER att hon kissat kan jag ju tillägga... Hon hade lite FÖR bråttom ut till leklandet så hon tog tag i handtaget som hängde ur mammas jackficka för att dra sig upp från toaletten och ut flög min mobil och plopp sa det bara....¤%R&/()=/&%¤&/()=
    ooops! Inte kul!
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-11 20:06:54 följande:
    Söt du e då Nja... Livet har varit roligare kan man säga... Förutom mitt avskyvärda X så uppdagades mitt i vår bostadsförsäljning en hemsk sak.. Förra ägarna har ett lån kvar med denna lägenhet som säkerhet, dom själva är överbelånade och kan inte betala.. Kortfattat har vi hamnat i en ekonomisk kris då vi äger bostaden, så vi har fått en skuld på en halv miljon kronor som inte är vår, vi får inte sälja bostaden, vi sitter helt låsta... Helt fruktansvärt och vi jobbar på med skuldfrågan dagarna i ända..
    VA?? HUr 17 kan det ha gått till?
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-11 20:13:27 följande:
    Det är tyvärr så hemskt att det gått till så   Nåt har gått fruktansvärt galet i den affären, bankerna jobbar, mäklaren jobbar eller mörkar?, förra ägarna mörkar och vi sitter helt chockade... Får vi ingen rätsida på hur fasiken det har gått till så är vi i personlig konkurs.. Vi kommer dock ALDRIG ge med oss... Det blir tidningar, tv, jurister och allt!! På HSB sa damen att hon varit med om detta EN gång tidigare på sina 9 år i sitt arbete.. Vi är bara sååååå trötta!!!
    Nä fy! ja, på något vis måste ni ju kunna ta er ur det här. Fy fasen alltså! Ring alla media ni kommer på. "uppdrag granskning" eller vad det heter?
  • Duntoffla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-11 20:21:46 följande:
    Tyvärr finns det fall där man INTE tagit sig ur det...  *panik*
    Åh fy!

Ja, nu pratar vi om något kul i stället. Antar att det inte blivit så mycket shopping på sistone då? Hade tänkt att fråga om du skulle till molo om det blir salg...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15