Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Stormis skrev 2009-11-01 10:25:09 följande:
    För den med pengar över inför salgen... 50 % på massa Småfolk på AjaBaja.... Och nyheter med! (inte min butik)
    Tur att det var fel storlekar. SMåfolk är ju alltid småfolk liksom...
  • Duntoffla
    jojoa75 skrev 2009-11-01 10:45:10 följande:
    gomorron girls Kände ett behov av att titta in här.. Känner mig alltid hemma här, och känner mig lite down. Tydligen upplevs jag kall o okänslig. och det kändes ju sådär.. vet att allt kan tolkas fel i skriven text, men shit, vad jag inte känner igen mig..
    Jag tror/tycker inte alls att du är kall och okänslig. Däremot jag har förut reagerat på dina inlägg till den personen jag antar att du avser. Du har kommenterat hur hon skriver sina inlägg (även i denna tråd) så jag kan förstå att hon reagerar som hon gör faktiskt.Ni verkar helt enkelt inte komma så bra överens. Och det kan man ju omöjligt göra med alla tyvärr. Sen håller jag med om att det är svårt att skriva då saker kan feltolkas.
  • Duntoffla
    ChokladMoshin skrev 2009-11-01 11:14:29 följande:
    Gomorron tjejer, eller goddag!! Blir sååå arg!! Vi skulle ha middgasgäster vid kl. 17 ikväll, så imorse började jag förbereda och koka långkok både soppa och gryta. Nu ringer dom och säger att dom bara stannar en snabbis på fika, men HALLÅ!!!!!!!!! Får gläda mig åt att jag förhoppningsvis har en liten överrasknings påse Molosar i brevlådan om 1 1/2 vecka eller nåt
    Åh vad trist!

Vad har du beställt för fint då?
  • Duntoffla
    jojoa75 skrev 2009-11-01 11:20:02 följande:
    duntoffla: förstår vad du menar.. Tyvärr är det ju så att även jag kan ha dåliga dagar o formulerar mig dumt.. nåja.. vad är väl en bal på slottet..
    Absolut! Det har vi alla ibland.
  • Duntoffla
    Quiet thoughts skrev 2009-11-01 20:35:25 följande:
    Här kommer jag inskramlande helt förvirrad, jag blev tvungen att vara hemma med Alvin men Lova har igen åkt in på sjukhuset... hon fick ett epilepsianfall ikväll, troligen pga tumören. Fy vad hemskt, hon var helt borta, skakade o krampade och tuggade och dreglade fradga. Sorry att jag bara stoplar in så här men man blir så snurrig av allt. Jag som hoppades på lugna dagar nu men icke.
    *stor kram* Fy vad läskigt!
  • Duntoffla
    SmillaMilla skrev 2009-11-04 10:46:27 följande:
    God dagens Många på salg förstår jag. Vilka for i dag?
    Goddagens!

Kolla listan i salgtråden. Det var MÅNGA
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-11-04 11:16:32 följande:
    Hej hopp Idag tog vi en riktig sovmorgon, sköööööönt. Slappar lite vid datorn för sen blir det stor städning, imorgon ska vi ha våran första bebis fika här hemma. Några shyssta reor nånstans? Jag är SÅÅÅ shopping sugen idag.
    Skönt med sovmorgon och mysigt med bebisfika

Jag är hemma efter gårdagens huvudvärk och illamående. Känner mig slut i kroppen

Fick precis mail från Hanazacka om rea.
  • Duntoffla
    Incommunicado skrev 2009-11-04 11:45:23 följande:
    hur stor rea o på vad? Hej förresten kul å se dig! Jag ahr också haft migrän...
    KOllade inte in det alls. Spar alla slantar tills på lördag.

Tack, detsamma. Går allt bra med lillen?
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-11-04 13:24:36 följande:
    Åhh idag har Milo varit utan blöja på dagis för första gången och det hade gått jättebra! Inte en enda olycka Han var ju bara där 3½ timme, men ändå. Så skönt om han kan släppa den nu!
    Vilken duktig kille! Noel har börjat uppskatta toasitsen mer och mer. Tyvärr gör han bara 1:an där än.

Oj, nu snöar det visst här också.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15