• Tejja

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

högbergarna skrev 2009-10-12 16:52:45 följande:
    I så fall tycker jag du ska bestrida minuset hos tradera o visa mailen som bevis. Kära nån att bli stött av ngt sådant! Hon kan itne ha fattat vad du menade! Fastän det stod klart o tydligt! Hej förresten! Tillbaka från middagsvila. Fick sova nästan 2 timmar. Sedan ringde telefonen 4 gånger på raken o väckte Knut så... Annars hade jag nog fått sova minst 30 minuter till. Skönt iallafall med lite sömn såhär efter slitig helg! Svärmoder ringde o frågade om vi villa ha barnvakt över fredag-lörnad natt så vi fick sova lite! Eftersom vi båda låter så trötta. Jättesnällt o verkligen behövligt men... jag vill inte lämna ifrån mig Knut!! Fy när han va mindre så välkomnade jag allt barnvaktande jag kunde få. Nu e han ju så mysig o rolig hela tiden så... Fast jag tror vi tackar ja iallafall. Vi behöver nog det.
    Buttelina skrev 2009-10-12 16:51:07 följande:
    nä verkligen inte dumt!! tyckte att det var snällt!! jag hade lätt tackat och tagit emot de 40kr och lagt ut den igen.
    Skönt att ni håller med mig!

Höbergarna; Klart att du ska tacka ja, även om det känns lite motigt att lämna bort. Men, som du sa, det kan kanske vara bra att fokusera på er lite oxå. Man får inte glömma bort att förhållanden sköter sig inte av sig själv, man måste jobba lite på dem!
  • Tejja

Nu är jag sådär OT igen, men nu skickade hon ett nytt mail, efter att jag frågat vadan den sura tonen i hennes mail handlade om.

Detta var vad hon skrev:

Jo men detta var precis vad som brukar hända med oseriösa köpare...........vet du hur många oseriösa köpare det finns på Tradera?Hoppas du är seriös och inget annat..........har då inte kommit några pengar och du skrev att du satte in dem i morse?Men jag väntar väl in morgondagen får vi se...........mvh XXX

• Tejja
    Olivers Mamma skrev 2009-10-12 19:00:45 följande:
    men vilken otrevlig människa
    Tjollabolla skrev 2009-10-12 18:58:32 följande:
    Men herregud! Allvar?! Liiite trevlig kan man kanske vara...
    Gissa om jag har bitit mig i fingrarna många gånger och skrivit om mailen för att hålla en trevlig ton tillbkas till dessa tråkmail jag har fått från henne.
    Jag förstår fortfarande inte hur hon kan bli sne för att jag frågar om hon vill behålla jackan OCH samtidigt få betalt för den.

Visst, om jag skickat ett mail där jag ville ta tillbaks mitt vinnande bud så förstår jag henne, men detta? {#lang_emotions_undecided}
  • Tejja
    ängeln83 skrev 2009-10-12 19:13:17 följande:
    Godkväll sötnosar. Smiter in en runda i väntan på att Liam ska somna, tror dock han håller igång några timmar till. Imorgon ska jag till jobbet och plocka ur mitt skåp, känns lite halv konstigt att redan sluta, jag var ju iaf inställd på några veckor till. Men men, doktorn skrev VILA med stora bokstäver på min lapp så det är väl bara att lyda
    Förstår att det känns snopet att inte jobba mer, men farbror doktorn ska man ju lyssna på!
    Incommunicado skrev 2009-10-12 19:10:47 följande:
    Hej tjejer, allt väl? Jag är himla trött och svullen, är så trött på att vara gravid. Fått paket från T som ska hämtas ut, det är väl någon fin Molo jag köpt... ska vila lite men kikar nog in igen senare, tjuvläste lite bara medan maken leker med sonen.
    Ett är säkert, det finns ingen graviditet som varat för evigt!
  • Tejja

Godmorgon!

Kikar in en sväng i morgonbestyren. Jag ska snart iväg på silversmideskurs!

Tjolla- 17 grader...{#lang_emotions_sealed} Så kallt!!

Everlonn skrev 2009-10-13 06:20:59 följande:
    *gäääääsp*Bus beslöt att kl 5 var en bra tid att vakna Visst att vi ska iväg idag men...Hon kommer säkert antingen somna innan vi kommer iväg eller 5 min från Malmö
    Helle skrev 2009-10-13 06:43:41 följande:
    Här har vi också varit vakna sen fem. Inte så himlans kul. G står bredvid mig och tittar på Nicke
    Fy för att gå upp klockan 5, det slapp jag i morse iallfall. FÖrst klockan 6 vaknades det till här. Men tydlige nså tror lillfisen att hon är bebis, hon bajsade mitt inatten, det är andra gången på 5 dagar som hon gör det. Är det normalt för en 2-åring? (SOm inte är magsjuk)
  • Tejja

Hello!

Har ni det bra?
    Jag har budat lite på en overall på T, nu ser jag att frakten är satt till 84 kronor. Är det rimligt för en molooverall+vantar? SJälv tyckte ajg att det lät lite dyrt- men ja gär inte så insatt gällande porton.

• Tejja

Ingen som vet om 84 kronor är rimligt porto för en molooverall?

• Tejja
    Buttelina skrev 2009-10-13 23:04:21 följande:
    vad är det? över 2kg och skrymmande?? hmm låter liite mycket
    Tack, jo jag tyckte oxå det. Men å andra sidan kanske hon packar i jättetunga trälådor?
  • Tejja

Hej!

Vad händer här då?
    Jag har inte varit inne på FL på över en vecka känns det som, men nu behöver jag lite tidsfördriv. Så berätta några nya härliga erbjudanden, eller något annat nytt som har hänt här i tråden.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15