• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2009-10-15 19:02:22 följande:
    haha det får jag hoppas *fnissar* lyxfällan nästa annars. Idag var jag med inne på kappahl och fyndade molo kopian, velour kjolen dock den lila TACK SMILLAMILLA den var verkligen super fin. Försökte muta på Nelly den rosa velour kläningen med men fick tvär nej. Igår vill hon köpa en star wars tröja med joda på inne på hm, tror min dotter blivit tokig
      Ja hon har inte betalt hittils iallafall {#lang_emotions_dreamer} Kanske skulle satt 2 spänn istället

Å Joda e väl gulli
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • Mamma Kråkan
    lillronya skrev 2009-10-15 18:59:31 följande:
    Å vad trist!Jag har en som inte betalt och auktionen gick ut den 27de. Tråkigt!
    super trist....ibland undrar jag varför det ska ta sån j**** tid för folk jag betalar alltid inom 3 dagar oftast samma dag. Man budar ju inte om man inte har pengar. Och dessa människor som ber om att få betala den 20 eller 25 då dom har vunnit aktionen redan, då har man inget val liksom har dom inte pengar så får man vackert vänta ändå eller lägga ut igen och ändå vänta näää ibland är T bara skit.
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-10-15 19:02:25 följande:
    Ja det är tur, det. Ja gör det!
    Japp! Det blir en kopp Smultron Te {#lang_emotions_coffee}

Brb..
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 18:59:22 följande:
    Å va tråkigt Jag sålde ett halvt kilo strumpor för 5 spänn på köpnu på T igår jag   Får se om hon betalar
    Tyckte nog att du var väldans snäll med köp-nu på 5 spänn där...Du kunde fått mkt för det paketet{#lang_emotions_dreamer}
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 19:04:53 följande:
    Japp! Det blir en kopp Smultron Te Brb..
    Ah Smultron är gott{#lang_emotions_heart}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • RååSa BuBBlan

Te koppen klar!

Bella kom hem o jag frågade om hon ringt 118800?

Ja svarar hon... Jag ville veta hur gammal Markoolio är {#lang_emotions_dreamer}

Tack du!! Han va min klasskompis så du kunde frågat mig så hade vi sparat 300 spänn fick hon till svar

*ungar*

• Mamma Kråkan

Hur hade ni gjort...? jag har en köpare som vill betala sin aktion 12 dagar efter hon vunnit och undrar om jag kan vänta så länge. Känns lite väl länge eller?

• RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-15 19:08:24 följande:
    Tyckte nog att du var väldans snäll med köp-nu på 5 spänn där...Du kunde fått mkt för det paketet Ah Smultron är gott
    Näää... Inte gamla strumpor heller   Iofs va väl några nya {#lang_emotions_dreamer}

Ja det är vårt favvo te Smultron   *gottis*
  • Mamma Kråkan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 19:03:59 följande:
      Ja hon har inte betalt hittils iallafall  Kanske skulle satt 2 spänn istället Å Joda e väl gulli
    haha kanske kanske{#lang_emotions_wink} haha nää joda är läääskig *rysser*
  • Smultronhjärta
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-15 19:10:34 följande:
    Te koppen klar! Bella kom hem o jag frågade om hon ringt 118800? Ja svarar hon... Jag ville veta hur gammal Markoolio är Tack du!! Han va min klasskompis så du kunde frågat mig så hade vi sparat 300 spänn fick hon till svar *ungar*

Jag skulle vilja jobba där på 118800 -hörde när Mix Megapol frågade vad Carina Bergs favoriträtt är och då fick de ett utförligt svar med trerätters+dryck! Stämde inte ett skit men livlig fantasi har de iaf
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2009-10-15 19:11:49 följande:
    Hur hade ni gjort...? jag har en köpare som vill betala sin aktion 12 dagar efter hon vunnit och undrar om jag kan vänta så länge. Känns lite väl länge eller?
    Jag hade väntat om det fungerade rent praktiskt

Om jag inte behövde pengarna på stört tex...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15