Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Preggi skrev 2009-10-17 17:38:15 följande:
    Hej hej! Lillronya: vilken fint kök! Kaklet var jättefint.
    TAck så mycket!
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    rply skrev 2009-10-17 17:28:22 följande:
    finns det någon nova star tråd??
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46638838.html
    Pimm skrev 2009-10-17 17:23:11 följande:
    Ja jag blev jättebesviken när vi tog den på. Han kan ha den men den är så kort från bakhuvudet och fram mot ansiktet och då fyller den ju inte fin funktion. Jag får nog sörja den högt:(
    Det förstår jag! Så surt när det inte passar.
  • lillronya
    Preggi skrev 2009-10-17 19:02:33 följande:
    Kul att fixa köket även om det säkert är mkt jobb... Hoppas att jag ska få inreda ett kök den dagen vi flyttar.. När det nu blir..Är det någon här? mannen är på herrmiddag så jag är solo med tjejerna ikväll. De ligger och tittar på film nu.. Ska nog joina dom en stund innan de lägger sig..
    Ja det är mycket jobb att  göra vid köket. Men vi gjorde det mesta i somras.
    Lite detaljer kvar nu bara. Jag har väntat i 11 år  på detta och är sååå glad!

Jag är här iaf.
  • lillronya
    Preggi skrev 2009-10-17 19:19:15 följande:
    Jag störde bara när jag försökte vara med tjejerna.. så jag är tillbaka.. Oj, i 11 år.. Vad härligt att det äntligen är på plats! Idag var jag ute på en ego-tripp och handlade till mig själv så det är inte så mkt kvar i shoppingkassan den här månaden.. Shoppas det nåt?
    Ja 11 år
    Då flyttade vi hit till ett litet torp från 1920, renoverat på 40-talet. Utan varken varmvatten och toalett.

Vad härligt med egotripp!

JAg shoppar inte. Hoppas på salg och att få ihop pengar till den.
    Går dock trögt på T...
  • lillronya
    Everlonn skrev 2009-10-17 19:22:53 följande:
    Så! Nu har jag trixat färdigt med T *skönt* Var ju tvungen att få ut lite efter mitt hklöö idag Men vissa grejer skär lite extra i hjärtat attlägga ut Men overallen är värd det
    VAd var det för hklöö då?
  • lillronya
    Everlonn skrev 2009-10-17 19:50:47 följande:
    jaaa, jättebra! Och fraktfritt med! kanon! Jätteglad
    Perfekt!
  • lillronya
    Preggi skrev 2009-10-17 19:55:19 följande:
    Jag hoppas att jag kommer iväg på salg om det blir någon så jag ska nog spara mina pengar jag med så gott det går.. Kan ju alltid dyka upp nåt som man måste ha iofs..Oj, inte ens varmvatten eller toalett? Jag är imponerad! Det hade jag inte fixat.. Jag behövde faktiskt en egotripp.. Känner mig lite gladare nu.. Vad betyder hklöö?
    Ja du har inte varit med innan väl? Isf är det dags!

Varmvatten fick vi efter någon vecka. Toa inne efter 13 månader och dusch efter fem år. Det låter helt galet, men funkade helt ok.
    Livet är ju inte alltid enkelt. MAn få se till ha kul ändå.
    Var lite kallt att springa ut till utedasset mitt i natten på vintern i nattshorts jacka och stövlar. Vilka minnen
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-10-17 19:54:43 följande:
    kikar in, menb inte mycket liv här verkar det som *lörkväll??*så får väl sluta skylla på saker o hjälpa till o tapetsera lite
    Kul med nya tapeter ju!
    Everlonn skrev 2009-10-17 19:57:15 följande:
    Borde inte shoppa, skulle inte shoppa...men gjorde det ändå Det är ett hklööö
    Bra beskrivning där!
  • lillronya
    LJ2 skrev 2009-10-17 20:05:15 följande:
    bara sån där "slätväggtapet" nu först.. på 2 av väggarna.. =) skitjobbig o få dit, o inte så imponerad av den svindyra saken.. men men..nu ska jag tapetsera vita väggar =) o fått orderbekräftelse.. min fototapet e skickad!!! *glad*så borde komma på mån då de skickas med posten !!!!
    Å vad spännande! Får vi se bild sen?
    Preggi skrev 2009-10-17 20:06:49 följande:
    Nej jag har ju inte det. Skulle så himla gärna vilja åka och tokshoppa och framförallt vore det så himla kul att träffa alla galna shoppingmammor! Hoppas att jag snart får med mig mannen om en bebis till så kan jag fynda en massa bebissuits.. Kan tänka mig att det är mkt minnen.. Jag är imponerad, utedass är inte min grej framförallt inte på natten och inte på vintern..
    Hoppas du får åka på slag nu då!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15