Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Milliz skrev 2009-11-13 11:49:11 följande:
    Här får ingen sina sprutor i skolan. Alla ska till sjukhuset och ta den och där verkar det vara kaos. Det är verklgen helt värdelöst organiserat..
    Usch vad jobbigt
    Här tar alla från förskoleklass upp till 9:an i skolan, resten både yngre och äldre får gå till de allmänna vaccinationsställena
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Milliz skrev 2009-11-13 11:52:44 följande:
    Jamen verkligen. Jag sa till sköterskan jag pratade med nyss att då kan jag ju inte vaccinera mina barn. jag kan ju inte stå där med de så länge. Jag fick bara till svar att de inte kan göra något åt det. Om M ska vaccinera sig måste han ta ledigt en dag från jobbet då han jobbar måndag till fredag 8-17 och det är de tiderna vaccinationen är igång..
    Vilka usla öppettider. Här har de i alla fall tänkt på folk som jobbar dagtis, det är öppet 14-19 tis-tors
  • Busbellan
    Tejja skrev 2009-11-13 14:15:09 följande:
    Har nu suttit och tittat på Ullared, första avsnittet. Jag har nog sett lite konstig ut. Typ så här:  Ögonen uppspärrade och munnen vidöppen. Smultron- Är det alltid kö in till varuhuset, eller är det bara på sommaren och lov?
    Inte smultron men svarar ändå, nej det är inte alltid kö in. Det är nog som allra mest folk nu vid den här tiden egentligen, alla ska köpa julklappar
  • Busbellan

Jag älskar den där Morgan, hur cool som helst
    Såg ni i senaste programmet så snyggt han hade rakat sig, han hade missat en rand under hakan på halsen

• Busbellan
    SmillaMilla skrev 2009-11-13 14:40:01 följande:
    HURRA Digitalkameran är hittad! Så nu skall jag lägga ut lite foton i bt. Och får att inte va helt OT har jag shoppat på lillamirakel
    HURRA!!!
    Var hittade du den?
  • Busbellan

Smilla, bra smak du har
    Puzzle och lila stars är underbara ihop. Har både den kombon du har på bilden och så tvärtom
    Men favoritplagget här hemma just nu är nog ändå NS klänningen, underbar!!

Hur var det i Gbg förresten, har nog glömt att fråga det

• Busbellan
    Greksmurfen skrev 2009-11-13 18:32:40 följande:
    hejhej=)..hur lever livet här inne??vi har varit på inskolning idag... å hör å häpna... persoalen frågade om maxens tröja.. ÄR det de där fina danska märket =)..... ja molo =)..de visste tom vart salgen brukar va hahatrodde jag hade med allt som behövde men det hade jag inte.. sådet blir en runda till kosta outlet imorn.....=).. shopping weeeeeeee......
    Åh, kul med mer shopping
    Vad var det som saknades?
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-13 18:51:52 följande:
    Hej sötnosar!Gissa vem som smitit hem på permis ;)Dom placerade mig på nåt neurologiskt rehab hem idag men jag bröt ihop totalt och bara stört grina, gud så jag ville hem.. Å dom va snälla o gav mig lite ledigt i helgen eller så tröttnade dom på mitt bölande ;) så vinglig och ragglig e jag glatt hemma i min säng igen :)
    HEEEEJ!!
    Hur är det med dig???
    Har saknat dig här ju
    Kram!!
  • Busbellan
    Smultronhjärta skrev 2009-11-13 18:56:34 följande:
    Du, det är en fråga som jag faktiskt undrar över också! Får nog ringa dit och fråga Heej!Hur är det med dig? Som jag har tänkt på dig av olika anledningar, senast för en timme sedan när jag stod och höll i ett par röda velourisar stl 104 Stooor kram till dig
    Har du med hållt i röda velourisar i strl. 104 idag
    det har jag med, och köpte dem också. Ella behövde lite byxor så det blev en runda till Lindex
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-13 18:58:27 följande:
    halloj :)jo då.. det va kanonbra till igår när jag åkte i backen IGEN helt väck i hövvet, återhämtade mig dock rätt snabbt så det va väl bara nåt efterskalv. hemma med alla piller och njuter av att slippa sjukhusmiljön. kul att se dig :)  Kram
    Åh, vad jobbigt
    Hoppas du snart piggnar till, det kanske går fortare om du får vara hemma
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15