Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Åh, är det flera som är dåliga här ser jag

Hoppas både bubblan och skatten mår bättre snart!!

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    svischan skrev 2009-11-08 21:12:11 följande:
    Danskan trodde att vi var dumma i huvudet, men ens hänseende spelar inte så stor roll när man jagar rabatt Jag har sjukt mycket kläder liggande här på sängen, det är så mysigt att gå och plocka bland dem och vika och fota. Nu ska de bara in i två redan överfulla garderober, den ena används nu och den andra passar till sommaren
    Hur är det med halsen?
  • Busbellan
    svischan skrev 2009-11-08 21:22:13 följande:
    Det är värre. Jag får inte fram ett enda ljud nu Min man ringde min chef innan och förberedde henne på att jag skulle behöva andra arbetsupgifter imorgon, annars får jag stanna hemma.Jag har inte sagt ett ord på hela dagen, känns sååå konstigt. De vänner vi sov hos i Malmö har en sjuåring som sa: "Elin, jag kommer inte ens ihåg hur din röst låter"Nu är jag livrädd att den aldrig kommer tillbaka igen, att jag får leva stum hela livet! Kände mig så oartig när jag handlade mat innan när jag inte kunde tacka... Men jag är säkert OK igen innan veckan är slut, men det är riktigt jobbigt.Nu har jag fått mina bilder in i datorn, ska bara föra över dem hit till FL.
    Usch stackars dig!!
    Hoppas du kan pratat snart

Ja, nu vill vi se dina bilder!!
  • Busbellan
    svischan skrev 2009-11-08 21:35:13 följande:
    Använde nya kameran när jag tog bilder, och de blir skitstora och jag får inte in dem. Min man är grafiker så han gör ju sånt hela dagarna, så jag har aldrig lärt mig hur man göra. Jag ska tvinga honom ifrån fotbollen så att jag får in bilderna
    Det är enkelt att ändra storlek på bilderna i t.ex paint

Högerklicka på bilden du ska öppna och välj öppna med ...paint
    Välj BILD i menyraden och sen ÄNDRA STORLEK. Sen väljer du bara hur många procent du vill minska
  • Busbellan
    Willhellmina skrev 2009-11-08 22:06:52 följande:
    Hörreni Dansmasters!! Måste ha hjälp att snärta till en kompis lite på egot. Jag köpte ju en Dukati på salgen med rund hals och helprintade armar (samma mönster som resten). Hon påstår att det aldrig funnits en sådan och därför är min ett B-exemplar, att det bara finns "riktiga" (som hon säger) Dukati med däckspår och gråa ärmar. Jag är säker att jag sett min i webbshop någonstans men just nu hittar jag inte den. Hjälp mig!
    Det är väl denna du köpte va?
    http://www.hippokids.se/cillo508/images/shop/m16.jpg
  • Busbellan

Vi har en sån där underbar kväll, Ella är fortfarande vaken.
    Hon sov inte middag utan somnade vid 18, men vaknade ca 20 igen. Hoppas hon somnar när jag går och lägger mig

• Busbellan
    Greksmurfen skrev 2009-11-08 22:22:37 följande:
    ja det e bara å hoppas på maxen gjorde  så igår=P somnade vid min sida i soffan kl 23.10 typ=S....jobbar du i vxö? eller har vägarna förbi här??
    Jag pluggar i Växjö
    Är där ca 3 dagar i veckan i alla fall. Denna och nästa vecka.
    Sen går jag på praktik
  • Busbellan
    Greksmurfen skrev 2009-11-08 22:27:03 följande:
    =) ah vad pluiggar du=) ?? säg bara till vilken dag så kan ja koma å möta dej =).. vart ska du ha praktik?? =)......
    Läser till förskollärare, kommer göra min praktik hemma i Ljungby på ett dagis här.
    Jag är i skolan mån, tis och torsdag denna veckan. Har alltid lunch mellan 12-13 i alla fall.
    Om det funkar för dig får du gärna komma till universitet nånstans och möta upp mig. Har sällan bil med mig eftersom vi är 5 stycken som turas om att köra
  • Busbellan

Det är nåt med bubblan och salg tror jag, var inte hon dålig vid salgen i våras också? Nåt med lungorna va?

• Busbellan
    Greksmurfen skrev 2009-11-08 22:36:09 följande:
    blir kanon ... har babysång imorn på TC centrum=).. maken min jobbar ju på universitet.. jobbar på IT =) har hand om mail kontona bla =) tar å promenrar  å möter up dej då=) kan du inboxa dit nr=) så kommer ja  strax innan 13 om det går bra=) typ utanför huvudbyggnaden eller ngt=)
    Inboxar mitt nummer
    hmm huvudbyggnaden, vilken räknas som det? Är inte så inne i univeristetsvärlden än
    Är det där som info ligger?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15