• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

MejaKiZnic skrev 2009-11-09 21:22:21 följande:
    Haha ja på min dotter som har 80/86 är den som ett hus men blir perfekt till våren så söt liten grabb Haha åker vi samtidigt så hjälper jag gärna till igen, lite dålig på att handla med måtta
    handla med måtta?? *förstår nog inte vad du menar nu?? *
    tur man inte har så man kan ta ut mer pengar bredvid salgen

som jag sagt till nån, jag sparar till detta, varför ska jag då snåla???
    nä.. åker jag med mycket pengar o handla för så vill jag köpa upp dom med
    *skulle det vara dååååligt med kläder så ok, då skulle jag inte handla upp dom*

hmm.. nu ska jag nog koppla ner snart o sova.. upp tidigt som vanligt..
    varit såå trött idag.. la mig efter halv tolv igår ju!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    MejaKiZnic skrev 2009-11-09 21:36:38 följande:
    Haha hade önskat att jag hade haft 400 dk möjligen efter första rundan och inte 50 dk jäkla att inte molo mannen var där Hur gick det med dina 12 dk försvann de eller blev de smycken Godnatt
    haha... det var ju inte 12 kvar, utan 2, 50 lyckades jag banta ner det till.- köpte ju godis på båten för sista kr..
    de ligger nog i bildörren tror jag

nä,, godnatt nu
    ChokladMoshin skrev 2009-11-09 21:37:12 följande:
    Jag gillar suits nu när hon har overall när man går ut, himla smidigt. Och eftersom hon vägrar täcka på natten så sover hon i en del suits också.
    jag älskar suits!! perfekt hemmaplagg, eller bara kjol över när man ska iväg..
    nån har hon o sover i med.. =))
    men för fina att sova i ju, vill visa alla, o framförallt.. kunna se dom själv

nä.. sova nu!!! trött som bara den...
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    lillronya skrev 2009-11-11 18:50:30 följande:
    Vad är detta för nåt??
    få se om jag fattade det rätt som wilma sa..

en liten tjej gör pärlplattor, hennes bästa kompis dog i cancer, så hon säljer *med hjälp av hennes mamma*  o sätter in på ett konto för cancersjuka barn..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-11 19:03:50 följande:
    hej. ja det va lite otäckt faktiskt. blev ambulans i ilfart till sjukhus fy vilen hemsk upplevelse nu vill jag bara bli frisk och som vanligt igen.
    usch o fy vad otäckt!!!
    *KRAM*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    lillronya skrev 2009-11-11 19:09:01 följande:
    Men å vad gulligt!!!
    japp {#lang_emotions_heart}
    de går tydligen ganska högt *kanon!!!*
    tycker det va så gulligt gjort med..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-14 18:03:49 följande:
    Hittade ingen ny bildis hade tänkt skriva detta där så det syns lite mer.. TACK ALLA UNDERBARA SNÄLLA TJEJER FÖR DOM FINA FINA BLOMMORNA!! BLEV SÅ OTROLIGT RÖRD ÖVER OMTANKEN FRÅN ER! HAR SAGT DET FÖRR Å SÄGER DET IGEN.. LÖÖÖÖÖÖÖÖV JO Rosorna luktar helt underbart gott ska ni veta, min favoritblomma!! Tack snälla snälla ni!! Ni är bästast i hela världen!!
    {#lang_emotions_kiss}  {#lang_emotions_flower}
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Pepper79 skrev 2009-11-14 19:43:57 följande:
    Hej tjejer! Här var det lugnt, men så är det ju lördagkväll också. Har inte hunnit titta in sedan salgen, haft tokmycket att göra. Men nu sover Aline och sambon är i Köpenhamn så honom väntar jag inte hem förrän i natt nång gång . Ser redan fram emot våren och hoppas på molo salg då också.
    Jag har redan räknat med salg *längtar med dit*
    o pratade med syrran idag, som ska med då..
    såå. det måste bli det..

ja, alla har nog ett liv verkar det som??? {#lang_emotions_surprised}

har knappt varit inne på hela veckan. e totalt slut på dagarna ju!!!
    upp strax efter fem, jobb börjhar 6, lyfter väl totalt runt.. 1,5 ton om dagen? så helt slut..
    o sen hämta barn, handla (innan jag hämtar dom om jag hinner, annars 2 eller 3 trötta barn med mig) o sen laga mat, disk, badas, nattas, o sen.. däcka i soffan halv åtta??
    oj då..
    annars e jag så trött att jag väntar på att klockan ska bli nio så jag kan sova med rent samvete.. kan ju inte somna halv åtta!! då vaknade jag 2 på natten, klarvaken!!

men men.. vänjer mig nog..
    2 veckor jobb efter 3,5 år hemma o "tidiga" mornar på sju-halv åtta
    men det funkar nog snart igen.. blir nog lite piggare snart, bara tiderna börjar komma in i kroppen ordentligt..

hmm.. skönt o jobba igen, men saknar mina mornar

*bjuder på marabou choklad, nån som vill ha?*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Tasha78 skrev 2009-11-14 20:46:22 följande:
    hahaha pratar ni redan om nästa salg
    {#lang_emotions_tongue_out} *skadad*

jaa... liite får man prata?
    haha.. jag har fortfarande kassen bredvid mig!
    visade syrran kläderna idag.. de som inte ligger i skåp eller tvätt då..
    måste gotta mig lite i dom innan de åker in i garderoberna...

kom på att jag måste rensa lillan garderob.. igen
    alla nya kläder får inte plats..
    kommentar av syrran..
    "jag tycker jag har mycket kläder till A, men shit, du har ju skitmycket mer än mig"
    vilket jag kontrar med att.. ja.. men det e ju faktistk från 74 till 98
    ändå ska hon med o spara massor med pengar till salg?
    *fast hon skrattade när hon sa det, o fick veta att 70% av body e alldeles på gränsen, så ska bort.. när jag har tid*
    så att nya kläder får plats
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Morty skrev 2009-11-14 20:48:48 följande:
    Hej! Jag längtar till våren oxå samt salg. Men först vill jag se allt nytt som Molo kommer med. *barnen sover nu och maken är ute i garaget och gör service på min bil å jag surfar *
    mina 2 små sover, min stora ligger o kollar körslaget, o jag o sambon sitter o  kollar våra "måsten" på datorn en stund.. han bilar, o jag fl o tradera

haha.. fin lörkväll
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15