• LJ2
    Greksmurfen skrev 2009-11-23 20:33:34 följande:
    tackar=)....ska bli kuligt värre å få hamstra småttingkläder....
    åhhh. ytte pytte molosar..
    inte alls avis...
    men 3 barn får räcka här... *suck*

men syrran planerar en bebis till
    o bästa kompisen ska ha i mars, o kusinen ska ha i mars, så bebisar o hoppa till ändå
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Greksmurfen skrev 2009-11-23 20:39:59 följande:
    hehe jo 3 e rätt bra antal=)... en sladdis sen kanske när din lilltjej blivit äldre=)...
    nää.. tror inte det..
    jag spyr ju konstant o blir inlagd o går på mediciner o sånt.. sängliggandes 4-5 första mån o därefter bara kräkig som attan.. o mellan det så mår jag konstant illa typ.. o så 3 barn som vill ha sin mamma på det.. nää.. de är värda bättre.. {#lang_emotions_heart} stackars felicia när jag väntade max.. hon fick inte sitta i sängen - spydde jag
    luktade hon nåt hon ätit eller druckit, spydde jag.. försöka läsa för henne o hon böjde sig o kolla i bokne, då rörde sig ju sängen--- o då spydde jag...
    nä.. de är värda bättre.. jag har lyckats 3 ggr
    får va nog så.. även om jag e sugen som bara den..
    men nä.. sätter mina barns behov framför mitt eget..
    hade jag vetat att jag bara blev gravid o sen va det inte mer typ.. då hade jag nog funderat myyycket mer
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Greksmurfen skrev 2009-11-23 20:48:16 följande:
    uhhh låter inge vidare då har ja förståelse...... du får snoooza bebe på annat håll istället=)
    att jag ska..
    o det bästa *försöker ljuga för mig själv* e att jag kan lämna tillbaka dom när de gnäller, o sen åka hem o lägga mina barn.. som sover heeela natten utan amning/bajsning 342 ggr varje natt
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2009-11-23 20:57:39 följande:
    Sambon tjatar om att vi ska köra på med 3an på en gång...så fort lillebror är född vill han starta bebisverkstan på nytt...men jag känner som du, hur snällt är det egentligen mot lillebror o Maia med tanke på hur jag lär må
    e ju lätt för dom o säga.. de bara blir ju pappa ändå..
    ja, jag förstår dig verkligen!!! man känner sig elak mot första.. o mot andra..
    hua hur man skulle må sen..!

nu va sista för mig lättare.. har ju tätt mellan, blev gravid när han va 11 mån ca.. *planerat* o trro det va tur för mig.. mådde inte lika illa, o spydde "bara" 2 dagar i veckan o mådde illa däremellan.. men det räcker..!!!
    man planerar sina resor då kan jag lova..

e så nöjd över mina underverk =))

så, jag förstår dig!!
    du har ju massa andra strul dessutom, så fy.. !!
    jag hade ju "bara" mitt dygnet runt kräkande till dom kom... o bara konstant illamående.. =( o det räckte för mig.. !!!

men.. bebissuget e större ibland än rädslan för kräkningarna o eländet.. därför tog vi nr 3 tätt {#lang_emotions_kiss} jag va ju lixom redan hemma o skulle slippa va sjukskriven från jobbet då..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2009-11-23 20:57:39 följande:
    Sambon tjatar om att vi ska köra på med 3an på en gång...så fort lillebror är född vill han starta bebisverkstan på nytt...men jag känner som du, hur snällt är det egentligen mot lillebror o Maia med tanke på hur jag lär må
    förresten gjorde jag kakan igår..
    mycket!! uppskattad av alla.. dock väldigt söt, även för ett godismonster som mig..
    tog 200 i grädden, ska nog bara ha 150 nästa ggn.. =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2009-11-23 21:09:41 följande:
    Jo det känns ju lite som man ska gå med på det o få det "överstökat" Har hört flera som sagt att chansen är större att jag kommer må bättre ju mer tätt inpå jag blir gravid...men tänk om det blir likadant eller värre Jag vill nog iaf vänta över sommaren för jag vill INTE vara gravid då i värsta månaderna...nä fy...jag vill njuta av en underbar sommar med de två älsklingarna jag har då
    hua.. spy i kokhet sommar.. nää..
    iofs.. höggravid i kokhet sommar *svullna massa i föttern o händer!!* De va ingen hit heller.. *han e född 4 sept, 15 dagar för sent*
    o den sommaren va varm!! jag bodde i vår källare typ

nä tjejer.. jag e sjukt trött..!!!
    vaken sen 05.10.. jobbat sen 06.00 o tror jag stämplade ut 18.09.. övertid 3 timmar.. o lär va lika fram till jul nu =(((  högt tempo o myyycket tunga lyft hela dagarna..
    *men många fina molosar blir det sen!*
    så ska sova nu!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Zvartaliljan skrev 2009-11-23 21:11:38 följande:
    Ja det är ju en smaksak hur mycket man vill ha Jag brukar ju göra som en tårta med flera vanliga bottnar mellan, så då blir det ju inte lika sött.
    jag får prova annat sätt nästa gång
    la fluffen uppepå nu o sen lite riven choklad överst..
    ska nog prova muffins nästa ggn!!

nä.. sova va det..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

hjälp tjejer!!

jag fick min första riktiga lön + lite semdagar idag på 3,5 år.. !!
    sååå.. nu behöver jag nåt kul molo!!

tips tack!!!

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2

andra märken funkar med, absolut.. men molo e nr 1 för mig *förälskad*

* 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15