Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Everlonn skrev 2009-10-20 19:21:11 följande:
    Vad trevligt när man går in i BT och ser bilder från vår lilla träff Vilka fina ungar vi har Superfin bild på Nikki med bladet!
    Håller med!   Uuuuuunderbara små ungar ni har och såååå fina kläder allihopa {#lang_emotions_sunny}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

Butte---- Fy va mumsiga combos i bildis!! Älskade dalmatin med rött *sååååå fint* Va köpte jag ingen sån tröja för? {#lang_emotions_dreamer}

• RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-10-20 19:53:05 följande:
    tack jaaa varför köpte du ingen sån? den är ju heeelt underbar fast lillebrors ryker kanske snart
    Å men jag hoppas på ett salgfynd på en sån   OM man nu kommer på salg då förstås   Så himla snyggt va det ihop!!!
    Tjollabolla skrev 2009-10-20 19:53:38 följande:
    Visst är den?! Den där hunden är totalt knäpp
    Underbar ju   Ha ha ha
  • RååSa BuBBlan

Alltså min unge kan inte ha Molo brallor längre Hon fullkomligt MÖRDAR dom!!! Hon är ju en Tiger och tigrar går ju inte på två ben Hon kryper i hundraåtti här inne och det finns inte en byxa som överlever hennes framfart längre...

Va sjutton ska hon ha för byxor???? Lindex velour har vi ju men man vill ju gärna ha nåt annat...

• RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-10-20 19:57:00 följande:
    så himla söt liten milo så gullig i sina mjukistofflor jaa men så klart hoppas att du hittar en!! det var en underskattad tröja! många som tyckte/tycker den är blek men den är sååå fin när den kommer på *underbar*
    Jag har fått dille på rött här   Å nu bara måste jag ha en sån tröja och röda Lindex velour, men dom röda velourisarna e verkligen tvärslut hos oss å jag letar som en galning!!! Sett några? {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-10-20 19:58:07 följande:
    Ja visst blev hon?! VAd blev det då? Kollade på kurvorna nu och Anjelin ligger under alla kurvorna. Jaja det ordnar ju så småningom.Jag lär ju aldrig komma upp i några längdkurvor, jag heller.
    Lila miniapple tröja hos BoR... Dom hade ju 25 proc på ett köp så jag tog en sån och ett par IdaT strumps

Jättefin blev hon verkligen i nya frisyren!!
  • RååSa BuBBlan
    solouniko skrev 2009-10-20 19:58:47 följande:
    Gokväll! ÅH vad sugen jag är på en lila lurvjacka på Matador, bläää! Men vi avänder ju som mest overall nu, och snart kommer ju vårens fina också! Kanske inväntar om det kommer nå mer rea
    Å men man kan ha flera lurvjackor vettu Den lila e ju sjukt fin!!!
  • RååSa BuBBlan
    lillronya skrev 2009-10-20 20:00:05 följande:
    Lindex leggings och mjuk kjol?Eller kjol godkänns inte alls?Villervallas kjolar är annars toppen!
    Kjol går bort tyvärr.. Hon fullkomligt avskyr dem {#lang_emotions_undecided}

Leggings kan man ju ha å det kan man ju knipa billigt nånstans, men det känns lite tunt.. Sen Jeansen vägrar hon ju åxå.. Hon älskar ju sina Molo brallor, men alltså det gååååår inte ekonomiskt!! Dom blir helt förstörda på en dag!!

Iofs salg brallor kan man ju ha.. Dom är ju inte såååå dyra {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    Everlonn skrev 2009-10-20 20:00:49 följande:
    Alltså om man tänker efter...så har ju salgerna blivit tidigare och tidigare för varje år eller hur?Borde inte det betyda att det är salgdags på onsdag nästa vecka? En liten fundering bara!
    Oj! Tänk OM {#lang_emotions_tongue_out}
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-10-20 20:01:31 följande:
    Be mysungar sy!
    Aaaaaa.... Men att jag inte tänkte på henne!!!!  Tack för att du tänkte på det denna trötta hjärna inte klarade av
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15