Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-10-20 21:55:43 följande:
    vaccinationen...o om 3 veckor ska jag behöva ta en 2a dos bara för att man är i högsta riskgruppen *suck*
    Aj då...  
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Heli77 skrev 2009-10-20 21:58:18 följande:
    Hejsan! Ursäkta att jag hoppar in såhär och stör lite i er tråd.  Hoppas att det är okej om jag ställer en fråga till er, som antagligen vet lite mer. Jag ska beställa vantar och vintermössa från Molo till min 4,5-åriga dotter (normalstor för sin ålder), men är lite rådvill ang storlekarna.  Bör jag beställa M eller L?  Vad tror ni, ni som har erfarenhet av dessa? Är storlekarna "normala", eller upplever ni dem mindre eller större? Jag vore jättetacksam för lite rådgivning!  
    Å jag har bara en mindre Molo användare tyvärr.. I vantar har vi M och mössorna lite olika beroende på modell.. Min dotter är snart 3
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-20 22:07:37 följande:
    Hotellnatta och gå på äventyrsbad kanske? Eller bara hotellnatta och gå på bio i en annan stad kan va mysigt
    Ja det är ju inte så dumt {#lang_emotions_dreamer} Kanske man ska ta en tripp till Göteborg eller nåt med dom.. Måste kollas upp!! Tack!!
  • RååSa BuBBlan
    THEA och Grodan skrev 2009-10-20 22:08:02 följande:
    Bio och fika med mamman, fast det kanske är tråkigt Vad gillar dom?Tilde har börjat intressera sig för klättring så ett tips är att kolla om det finns någon rolig klättervägg (inomhus ) och bestiga den tillsammans Brukar ju erbjudas prova på utan kostnad..Eller kanske skridskoåkning, men det kanske är för tidigt? Men i ishallar kan man ju åka, ta med varm choklad och bara vara tillsammans.Det var väl det jag kunde komma på jusst nu
    Bio funkar ju men fika med mig det vägrar den äldre   *fy så pinsamt*

Klättra e ju iofs roligt Skridskorna har vi inte hunnit uppdatera till större än

Tack!
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-20 22:10:59 följande:
    Ja eller Jönköping där Rosenlunds badet ligger- deras relax är trevligI Örebro har de också ett fint äventyrsbad
    Å det har jag aldrig hört talas om.. Måste googlas

Det ska OM vi ska bada finnas både lek för Bella och sen kanske lite "spa" aktig för Emelie..

Sen billigt hotell... Amen nu börjar det bli en plan här {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    Helle skrev 2009-10-20 22:12:32 följande:
    Tänkte precis tipsa om Äventyrsbadet här (Örebro alltså). Det ska va ett av de bästa i Sverige och är ju nära och bra från Sthlm. Ca 2 timmar med tåg.
    Örebros äventyrsbad! *skriver ner*  

2 timmar e ju toppen!
  • RååSa BuBBlan
    Heli77 skrev 2009-10-20 22:15:22 följande:
    Tack snälla för ditt svar och att du tog dig tid! Då kanske jag borde satsa på L på vantarna...*funderar* Gällande mössa är det vintermössorna med stjärnor jag tänker på. Åh, så svårt det är! Äsch, i värsta fall får jag skicka tillbaka och byta. Det är ju inte värre än så. Jag tackar så mkt för råd, och fortsätter att fundera och klia mig i huvudet ett tag till.
    Vet du... Maila butiken så råder dom dig säkerligen mycket bättre än vad jag gör.. Dom flesta är ju snabba på mailsvar

Dom stickade med stjärnor har vi bara haft rånarmodellen av inte den med "öronflärpar"

Äh.. jag e dålig på storlekar åt andra

Lycka till med ditt köp, hoppas du får rätsida på det
  • RååSa BuBBlan
    ChokladMoshin skrev 2009-10-20 22:15:17 följande:
    PLZ!! Nån som sett den lila lurven i stl. 122 el. 128 nånstans, med eller utan luva spelar ingen roll, men helst utan.......
    Babyshop? Eleraff?

Vet inte på rak arm, men babyshop hade många lila kvar, minns inte storlekarna dock {#lang_emotions_undecided}
  • RååSa BuBBlan
    Helle skrev 2009-10-20 22:17:00 följande:
    Bubblan: här är länk till Örebro. Bara fråga om du vill veta nåt www.gustavsvik.se/
    Tack snälla!! La till den i favoriter så ska jag läsa med tjejerna
    Smultronhjärta skrev 2009-10-20 22:18:47 följande:
    Det finns på båda ställena men jag hade valt Örebro om jag var du och så Scandic på det Känns som om Scandic har ett paketpris eller iaf något hotell i Örebro
    Å men det här blir ju kanonbra!!!

Tack tjejer {#lang_emotions_kiss}

Örebro med tåg
    Natta på Hotell
    Baaaaaaaada
    Biooooooo
    Natta på hotell
    hem med tåg

PERFEKT!! Passar dem båda!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15