Everlonn skrev 2009-11-27 10:34:59 följande:
Guuuuud vad stressigt!! Har köpt KIZZ-biljetter till maken och allt bara strulade och jag funkar mycket dåligt under stress!!! Ringde upp honom och skällde för att han utsatte mig försånt här med den knappa infon, idag kl.10..köp biljetter..ståplats Fast sen påminde han mig om att han körde i centrala köpenhamn för salgen Så då blev han förlåten bums Och nu har han sina förbaska biljetter i alla fall Köpte fiiiina fjärilströjan på B&R igår! Underbar!!! Går och klappar på den så där som man gör när man förälskat sig i ett print Idag ska Bus få vaccinationen, har laddat upp med godis och sårbubblor och håller tummarna för att hon inte får några efterverkningar för vi har planer imorgon ju!!
Åh, har beställt den fjärilstunikan idag. Längtar!
Vi är vaxade alla fem nu och det var bara mamma & pappa som blev krassliga dagen efter. De tre barnen var helt opåverkade. De kände knappt sprutan när de tittade åt ett annat håll, så det gick väldigt smärtfritt. 2-åringen blev dock lite misstänksam när vi skulle ta av tröjan, men det är ju den åldern lite grann - rädd för allt utom mamma.