Inlägg från: saturnina |Visa alla inlägg
  • saturnina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-10-26 09:29:37 följande:
    jag var där varje sommar hos mina kusiner när jag var mindre. minns det med värme VAD HÄR ÄR DÖTT kom hit och snacka lite nu
    Måste ju jobba lite också. Ligger efter tack vare denna förnäma tråd. {#lang_emotions_dreamer}
  • saturnina
    Buttelina skrev 2009-10-26 09:46:18 följande:
    meeen skit i att jobba trist ju
    Trist ja! Men roliga pengar att shoppa för!
  • saturnina

Har hittat en tapetvägg som man köper hel, alltså inte i rulle. Den är rätt dyr, hela väggen kostar nästan 4000 kr. Det går min man aldrig med på.... Han älskade dock tapeten, så jag sa att den kostade 2000. Åh, fy, vad dyrt, det kan vi inte köpa, sa han. Ok, sa jag, vi kan ju se om de rear ut den i jul.

• saturnina
    ängeln83 skrev 2009-10-26 10:08:08 följande:
    Butte Nu finns bilder i BT på min trollunge
    Ojojoj, vilken liiiiten sötnosis.
  • saturnina

Har lagt in en Mala-tröja i bt. Köpte den till storasyster, men lillebror ska ta över. Han verkar tycka den är för tjejig, är den det?

• saturnina
    Buttelina skrev 2009-10-26 10:40:43 följande:
    haha näää verklgen inte
    Nä, jag tycker den är superfin. Men om han vägrar ta på sig den är det ju inte så stor mening.
  • saturnina
    SmillaMilla skrev 2009-10-26 10:47:17 följande:
    Vill du ha hjälp? Jag har ett finskt konto (eftersom jag bor på åland). Gillar inte att ni inte godkänner köpare från Finland. Jag vill ju coskå shoppa Kanske skall tillägga att det inte är jag som köpt från dig
  • saturnina
    melizza skrev 2009-10-26 11:05:37 följande:
    jag tycker inte alls att den är tjejig....jättefin!! Vart hittade du den??
    Jag kommer inte ihåg vilken webbshop det var. Köpte den till storasyster för ett par år sedan. Ska nu gå i arv till lillebror, men han vill inte ha den så den ryker nog.
  • saturnina
    SmillaMilla skrev 2009-10-26 11:11:20 följande:
    Ringde min bank och kollade. Om jag betalar i euro så kostar det inget för mig. Men det kostar en avgift för mottagaren. Alltså borde du titta upp vad det kostar för dig. Betalar jag i kronor och bara mina bankavgifter kostar det mig 6 euro plus då dina avgifter. Betalar jag i kronor och alla avgifter kostar det 21 euro. Så det stämmer nog det din köpare uppger.
    Jag har seb och det brukar kosta en tia.
  • saturnina
    SmillaMilla skrev 2009-10-26 11:13:01 följande:
    Nä men! Den var ju jättefin. Tyckte den var mycket pojkig jag.
    Ja, jag tycker också den är mer pojkig än flickig egentligen, för på framsidan är det en bröstficka. Det kanske är för att storasyster haft den som han ser den som tjejig?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15