Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-10-27 13:16:51 följande:
    jaaaa åh vad kuuuul förresten kommer ni på en fika?
    Åh jag tror inte vi hinner det Sambons mamma ska ju ha Milo och han har aldrig varit där innan, så vi får nog nöja oss med ul och ett snabb besök på nya Ikea Jag skulle ju väääääääldigt gärna vilja shoppa ngt efter ul, men det går nog inte. Har bombom öppet fortfarande eller dom har stängt??
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    melizza skrev 2009-10-27 16:10:28 följande:
    snabb hjälp behövs nu tjejer.....igår runt 22 - 22,30 gick mina auktioner ut och jag har en köpare som mailade mig 23,45 på kvällen och frågade om samfrakt och hur mycket det skulle kosta och så kunde hon sätta in pengarna på en gång så att hon kunde få sina grejer innan onsdag.....jag svarade idag och sa vad frakten blev och sa att jag skickar så fort jag ser pengarna.....nu vill hon att jag skickar idag fast pengarna inte kommer in förräns imorgon så att hennes dotter kan ha klänningen på en fest på onsdag.....hon menar på att jag kan lita på henne och tro på att pengarna kommer in till mig imorgon. Det handlar om 245 kr....hur skulle ni ha gjort???Hon tyckte att om jag skulle svarat på hennes mail igår så hade hon ju hunnit sätta in pengarna igår och jag hade haft dem idag.
    Nej det hade jag inte gjort. Hon kan inte begära att man ska svara på ett mail direkt, framförallt inte tolv på natten!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-10-27 17:49:07 följande:
    Hallå tjejorAllt bra här i tråden?Idag har vi stor shoppat, HERREGUD säger jag bara, jag blir alldeles sjuk nu när jag kan handla flick kläder, det finns ju så himlans mycket fint, så nu har Meja fått en massa rååååååsa och klänningar
    Kan jag tänka mig Så kul!
  • Tjollabolla
    stökmamma skrev 2009-10-27 18:24:14 följande:
    det levde vi länge på men din bil är ju full Och ja!!! det SKA banne mig bli körkort för husvagn till sommarn, kan ju inte hålla på att tälta om det ska regna heller ;-D
    Haha ja jag vart riktigt imponerad när vi mötte dig i Kolmården! Tälta med alla ungar. SJÄLV! *RESPEKT*
  • Tjollabolla
    Everlonn skrev 2009-10-27 18:01:39 följande:
    Idag har vi haft Liljan och Maia på besök Jättetrevligt!! En promenad till lokala klädaffären blev det oxå. Jag köpte inget men Liljan 
    Otippat...

NOT!
  • Tjollabolla
    stökmamma skrev 2009-10-27 18:35:09 följande:
    men det va inte kul när de rann vatten in i tältet och själklart stod klädkassarna där...kostade 120kr att torktumla så vi kunde få torrt på oss, DÅ va jag nogåt AVIS på er vagn
    Men åååhh... Du kunde ju kommit in i vår värme!

Fast på Öland hade vi med vatten i heeeela förtältet. Så jääkla översvämmning!
  • Tjollabolla

Hej flickor!

Åh vad trött jag är, var på seans igårkväll och var inte hemma förrän 23, kunde inte somna förrän vid 01 och Milo fick för sig att han skulle upp vid kvart i sju... *morr*
    KALLT var det här med, fick börja dagen med att elda.

Hopppas Molo släpper datum idag!

• Tjollabolla
    Busbellan skrev 2009-10-28 07:29:27 följande:
    Åh, nu vill vi höra rapport om seansen!!Är så nyfiken på att gå på nåt sånt, men vill gå till nån med gott rykte, som nån annan provat först
    Jo det var ganska häftligt, en del saker dom sa stämde direkt.

Det första dom sa var; Ja vi har en kvinna med oss. Hon är runt 70 år och har varit mkt sjuk. Hon har haft ont i magen... Livmodern, magsäcken. Hon kräks mycket.

Dom beskrev min mormors sjukdom EXAKT som hon var innan hon dog. Sen hade dom svårt att få fram till vem hon skulle, men det var inte så konstigt när både jag, mamma, min moster och mormors syster var där. Sen berättade dom en hel del som stämde exakt som hon sa. Heeelt sjukt! {#lang_emotions_ghost} 

Fast sen sa dom en del andra saker till mig som inte stämde alls, att där var nån man som pratade med mig och att jag var ledsen och hade det jobbigt nu och han ville hjälpa mig osv... Kände inte igen det alls, tycker jag är ganska glad nuförtiden Förutom att jag har så ont alltid, men det var inte det dom syftade på.
    Till några andra sa dom oxå saker som dom höll på att svimma av, varenda detalj stämde. Så ja, jag vet inte vad jag ska tro, men jag hade svårt att sova inatt!

• Tjollabolla
    Flock skrev 2009-10-28 07:49:04 följande:
    God morgon!Åh, sådant är bara så intressant!! Gick det bra??Vet du om Amy finns kvar i K-området?? Känner du till henne??
    Ingen aning, har ingen koll alls på sånt...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15