Ja den är så lång den här röstningspausen... Pinsamt kass...Jag sitter som på nålar här. Ronnie och Michaela har kört 30 mil för att köpa en a-traktor. Tror de är framme nu. Tänk om det bara är skit.... Såååå nervös!
Åh ja den är alldeles för lång! Å sen tycker jag de är drygt när dom ska sjunga om, SAMMA låt, dom kunde väl sjungt nån annan då...
Gör hon inte? Vad konstigt. HAr ni nån liten idé på namn?
Njääääe...
Ja vi har ju haft Mira sen Milo som vi trodde var tjej, men jag vill ha Majken... Det kommer jag aldrig få dock för sambon, han tvärvägrar! Annars gillar jag Lilly, Issie... Hmm, inte hunnit fundera så mkt än! Men tjejnamn är klart lättare än killnamn för det tycker vi båda är svårt och hade inte ett enda på förslag!
Grattis Tjolla till lillasyster i magen! Vad roligt med en liten tjej! *avis*Vill också shoppa klänningar och strumpbyxor
Tack Känns jättekonstigt, jag stod och kollade på en klänning idag, men kunde bara inte köpa den, det kändes jätteskumt! Jag får nog smälta detta först!
Haha...ja om det kommer en lillasyster. Tror att nästa blir en till kille bara för att jag sagt att jag inte är en pojkmamma.
Jag var övertygad om att det var en grabb i magen! Kunde inte tänka mig ngt annat, sambon har 7 brödrar liksom och det känns väldigt konstigt med en tjej...
God morgon.. Blev sovmorgon idag åxå Börjar bli riktigt utvilad här TJOLLA---- STORT GRATTIS TILL LILLASYSTER I MAGEN Jag visste nog det va en tös, guuuuud va massa fint du ska fynda på salgen nu
Tack sötnos JAAAAAAAA det ska jag! Å nyss kom jag på att jag kan köpa maaassa hjälmmössor! Oh my! Vad kul det bli att salga!