Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin
    LJ2 skrev 2009-11-14 23:08:39 följande:
    jag räknade nu igen, *kollaed bilderna* o jo då.. det stämmer precis som jag sagt innan =)) blev 25 dkk kvar som jag skrev.. =)) så, ja.. jag köpte ju det som du helst ville ha, de jag hittade.. sen plockade jag bara lite.. så då kom vissa saker bara med =)) skulle ju köpa upp pengarna fick jag i order, o jag lyder tackar tackar iaf skönt o höra att du (o barnen) blev nöjda
    Så bra!!
    Min mamma var med när jag öppnade paketet och hon börjar gilla Molo mer och mer.
    Pearls är numera hennes favvo.

Kom på att jag inte sagt gokväll!!{#lang_emotions_embarassed}
    Vad vore en dag på salgen........
  • ChokladMoshin

Oj, dödade visst tråden!!{#lang_emotions_cry}

• ChokladMoshin
    LJ2 skrev 2009-11-14 23:45:47 följande:
    min mamma gillade med pärlor sa det i somras.. "jag va inne i en sån liten butik, o hittade dom där kläderna du gillar, molo eller va de heter.. o jag såg ett par så häftiga skor, det såg ut som pärlplattor på dom.. jag tycket dom va så fina, men dom fanns inte i hennes stl" sen berättade jag att jag köpt pärlor samma dag! o body, men inte visste vad jag tyckte.. så mamma tvingade mig o behålla den, o nu älskar jag dom *köpte tom suit nu* o sen har hon köpt molo till 3 flickbarnbarn i julklapp nä.. jag kollade kläder på hm, kappahl o lindex..helt plötsligt är 279 för en dress billigt som attan!!! o "åhh, kolla!!! blixten mqfeen med eldar på mamma" för 129 kr!! sonen har tjatat ihjäl mig om den tröjan kan jag lova....!!!så.. ja, jag har lovat han den nu
    Kul när man kan tvinga in mammorna i shoppandet också!!

Fastnade också på Hm sidan. Maken behöver lite nya skjortor.
  • ChokladMoshin

Gokväll i tråden!!

• ChokladMoshin

Ingen som vet vart man kan hitta en knapptröja med pärlplatteprintet i 110 el. 116?

• ChokladMoshin
    Buttelina skrev 2009-11-15 22:29:21 följande:
    på t tror jag
    Ok
  • ChokladMoshin
    Buttelina skrev 2009-11-15 22:49:36 följande:
    haha synd inget bättre just nu
    Hittade ingen knapptröja, du har ingen länk?
  • ChokladMoshin
    Buttelina skrev 2009-11-15 22:57:27 följande:
    ahh nä den var avslutad tyvärr
    Ok, får invänta ny auktion då
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15