Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Milliz skrev 2009-11-25 22:38:32 följande:
    Jag tror nog att jag har tagit juluppehåll.. Jag hade några dåliga avslut ikväll och några riktigt dåliga i förgår. Fast några gick väl hyfsat. Men nu borde väl Molo komma snart? Jag är så nyfiken på vad som kommer
    Ja, Molo skulle väl komma runt v. 48-49 tror jag.
    Vad vore en dag på salgen........
  • ChokladMoshin
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-25 22:41:41 följande:
    Å men hon hade ju bara ett neg, ett gammalt.. Sen blir hon säkert överbjuden i flera ändå..
    Jo visserligen, men det tråkiga är ju att alla KöpNu försvinner ju och om hon då inte verkligen vill ha alla så är det ju trist.
  • ChokladMoshin
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-25 22:46:03 följande:
    Aha.. Du hade köpnu på dem, då förstår jag irritationen  Hoppas du får bra för dem ändå trots henne! *håller tumsen*
    Ja, jag har råkat ut för såna tidigare som lägger bud på 1:- så fort auktionen startat och sen inga mer bud alls, enbart för att ta bort KöpNu känns det som.
    Och eftersom storlekarna hon budat på var så himla spridda.
    JAja, hoppas hon inte är en luring.
  • ChokladMoshin

Ni som lägger ut på T, lägger ni bara ut märkes plagg eller typ Lindex och så med?
    Elelr är det inte lönt?

• ChokladMoshin
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-25 22:53:41 följande:
    Ja det är lite irriterande det håller jag med om, oki om dom vill upp till en 30-40 spänn iallafall, men inte 1 krona sen inge mer..Hoppas hon lagt skithöga bud på alla 19 Värsta superköparen kanske?
    Ja, eller hur!! Maxbud på 300:- på alla 19 auktioner
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-25 22:54:25 följande:
    Brukar lägga ut Lindex o sånt i paket, brukar gå rätt bra faktiskt, men en o en går så där tycker jag..
    Milliz skrev 2009-11-25 22:54:45 följande:
    Jag lägger ut allt. Ibland kan man få riktigt bra för kläder från t ex lindex.
    Smultronhjärta skrev 2009-11-25 22:56:40 följande:
    Lindex går oftast bra- framför allt poppisgrejer som Bamse etcJag sålde ett Fem myror set för 250kr
    Kanske ska lägga ut resten med då! Det är ju ändå fotat liksom.....
  • ChokladMoshin
    Rååsa Smurfen skrev 2009-11-25 23:13:56 följande:
    god kväll i tråden ,vem var det som hete Raihana05 på tradera ? var det du ? såg några nya auktioner som var dubbel så tänkte om det kanske blivt nåt fel  ,sånt är ju aldrig kul .Har börjat jobba nu så hinner inte hänga här så mycket ,men skönt med pengar så jag kan börja shoppa igen
    Jäpp, det är jag. Men jag sert inga dubbla.....
  • ChokladMoshin
    Rååsa Smurfen skrev 2009-11-25 23:13:56 följande:
    god kväll i tråden ,vem var det som hete Raihana05 på tradera ? var det du ? såg några nya auktioner som var dubbel så tänkte om det kanske blivt nåt fel  ,sånt är ju aldrig kul .Har börjat jobba nu så hinner inte hänga här så mycket ,men skönt med pengar så jag kan börja shoppa igen
    Ego jag......
    Tråkigt om du inte hinner med att hänga här så mycket, men niiiiiice med pengarna.
    Fasar för när jag ska börja jobba, hua....
  • ChokladMoshin
    Rååsa Smurfen skrev 2009-11-25 23:24:45 följande:
    hmm inte  ... jag kollade igen såg nu att det skiljde i nån stl men en var dubbel meandi leggings ,men kanske ska vara dubbel vid snabb och trött  blick såg jag inte stl skillnaden   .Den där pro listen är jag alltid rädd för nu ,har blivet dubbelt så många gånger för mig ,så nu lägger jag in en och en  istället . 
    Dom leggingsen är ett par nya och ett par begagnade, så inte helt lika. 
    Sen jag böt laptop och inte längre har Windows Vista funkar Prolistern perfekt.
    Tog 1.5 minut att få ut 25 auktioner
    Med Vista kunde det ta 3-4 timmar och oftast 2 av varje......
  • ChokladMoshin
    Rååsa Smurfen skrev 2009-11-25 23:34:15 följande:
    skumt att det är sådan skillnad , så du kan ju gissa vad jag har  ....  tog alltid en pro list innan men på den sista tiden så  ta det som sagt 3-4 timmar och oftast dubelt ...
    Det är nån bug i Prolistern som gör att det inte funkar med Vista
    Men bra för mig, fick ju en ny dator! Varför bara byta operativsystemet när man kan få en ny dator
  • ChokladMoshin
    Rååsa Smurfen skrev 2009-11-25 23:41:08 följande:
      jag måste beställa mailingbags från emmis  har tänkt lägga ut sedan den 20 men har inte kommit till skott ännu är såå tråkigt att hålla på att packa och tejpa påsar  brukar beställa 100 st rååsa blir mycket roligare då att packa
    Hihi, ja det underlättar med mailing
    bags, skulle aldrig hålla på med T utan dom.
    Min mamma brukar beställa åt mig på deras firma så slipper jag momsen. Himla mycket billigare så Och alltid från Emmis!
    OBS!! Inte min affär och jag har inget vinstintresse osv.....
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15