Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla
    PartyMolly skrev 2009-10-28 08:15:23 följande:
    God morgon alla!!!Idag har Zelda vaknat kl 6 jippi!!! Inget datum ännu för salg`???? *längtar*
    Helluuu! Du med vaken jag... Milo skulle upp sju även om han inte hade somnat förrän nio igår! BLÄ! Vi kommer snart
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-28 13:04:14 följande:
    Hej hej. Mitt läkarbesök gick bra Tappen var 4cm så ingen fara. Hon hade dock svårt att mäta då min livmoder är väldigt bakåtliggande, växer bakåt och uppåt liksom. Det förklarar iaf varför magen inte växer...o detta kissande var 10e minut, de sura uppstötningarna, tarmarna som gör ont o.s.v Inget får ju för f*n plats där inne längre Lillebror mår iaf bra
    Skönt att det gick bra!

Ska ni till Åhus kliniken idag? Han ska vara superbra Per Zetterberg, tror och hoppas att han kan hjälpa Maia!
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-10-28 13:23:17 följande:
    Ja det ska vi. Han verkar supertrevlig och vill ta en hel del prover idag så vi har bokat två tider efter varandra på hans efterfrågan. Känns skönt att han tar det på allvar.
    Ja hoppas verkligen han får några bra svar åt er. Tycker du gör rätt som kör hit. När ska ni va där?
  • Tjollabolla
    Jen ny skrev 2009-10-28 13:13:27 följande:
    Kikar in lite och ser att maia ska bli storasyster! Vad roligt! Dagen innan Lilly fyller 2 år dessutom! Såg i bildtråden att Liam också blivit storebror? Grattis till Er allihopa, tiden går så himla fort att jag blir helt chockad nu när det hänt så mycket! Blir inte mycket shoppat här hemma just nu, är inne på att göra om Noahs rum istället. Och nu är jag väldigt ot, men jag vill bara kika in lite här ibland och se hur ni har det.Själv pluggar jag nu, så det tar upp en massa tid. Kram från oss!
    Kul att se dig här igen!
  • Tjollabolla
    solouniko skrev 2009-10-28 17:09:15 följande:
    Haha, nästa sommar då Milla är 15 månader (i juni) beräknas hon vara 76 cm om hon följer sin kurva Kanske 92 är liiite stort då ja. Men det gör ju iofs inget om linnena är lite långa..
    Jag tror hon kan ha det. Milo har haft 104 i ett par linnen i sommar och han var då 90-94 cm. Dom är så tajta.
  • Tjollabolla
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-28 17:17:53 följande:
    Gokväll!Hemma efter fullspäckad dag, Busfabriken, Donkan och Ts första Happy Meal, IKEA, biltema OCH Bauhaus, de ni! Inget salgdatum!? Då e de väll konstigt om de blir redan nästa vecka, eller!?
    Huj vilken dag!

Ja jag tycker med att datumet borde ha kommit nu... Allra allra senast imorgon!
  • Tjollabolla
    Flock skrev 2009-10-28 19:02:28 följande:
    Åh tack!! Fast jag som inte tränar över huvudtaget, brukar ha bra skor oxå.. Hoppas det går över till salgen bara..
    Jag fick ngt liknande i somras när vi var på Kolmården. Kunde inte gå på hälen och det gjorde skitont! Det var nog Hälsporre. Vi lindade foten och så hade ordentliga skor, sen gick det över på några dagar.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15