Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-29 13:10:06 följande:
    Go dagens!Kikar in medans barnen pysslar lite pumpor o spöken jack säljaren ger inte upp, fick mail i morse att jag var elak, riktigt elak  Va fasiken har JAG gjort??? Jag skrev följande till henne som svar :Du va INTE tydlig och INTE ärlig!! Den såg INTE bra ut då det var HÅL i den!! Självfallet känner vi oss blåsta ska det vara så svårt att förstå????? Sen va det inte din dotter som sålde jackan det var DU som mötte upp, DU som hade mailkontakt med mig, DU som tog emot pengarna, ta ditt jäkla ansvar människa!! Sen kan du tycka jag är hur elak som helst, men rätt ska vara rätt!! Du borde ta tillbaka jackan omgående och be om ursäkt, men det verkar du inte förstå alls. Ärlighet och hederlighet verkar inte ingå i dig!!  du säger att JAG är elak?? Herre min skapare vilket folk det finns!!Jag har nu fått tillbaka 300.- och nu tänker jag inte svara människan mer!! Hon måste ha nåt allvarligt knas i knoppen så e de bara!
    Men himmel!! Ska ni inte få pengarna tillbaka för jackan då? Det var ju HÅL i den!!!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    JsN skrev 2009-10-29 13:30:06 följande:
    Japp, jättebra!
    Toppen vad glad jag blir! Köpte dom åt Milo i morse, men fl låg ju nere så jag kunde inte fråga er som jag alltid brukar om allt!
    Orkar verkligen inte dra runt i butiker och leta skor...
  • Tjollabolla
    Buttelina skrev 2009-10-29 13:33:40 följande:
    åh sugen jag blev!! men hmm vågar inte beställa skor över nätet.. vill gärna prova på i alla fall isabel för hon är lite känslig om fötterna
    Jag ooorkar bara inte dra runt och prova... Jag köpte storlek 26 till Milo, den var 17 cm, Milos fot var 15 för 1½ månad sen, så det måste ju bli bra. Mindre så hade den bara vatt ca 1 cm till godo..
  • Tjollabolla
    Ullis 10 skrev 2009-10-29 13:34:24 följande:
    Bästa kängoirna! Finns dock olika modeller - jag köper alltid den soom inte är så platt över foten - haft dem i 7 år nu till två grabbar - alltid lagom varma o torra om tassarna! (tror vår hette snowboard i år)
    Toppen! Tyckte det var ett bra pris
  • Tjollabolla
    Milliz skrev 2009-10-29 13:40:11 följande:
    Ja, det är jobbigt då de är sjuka länge. Elias hade en gång feber som satt i i 8 dagar. Och jag blir ju så fjåningt orolig då de har haft feber i några dagar.. Jag ska försöka hålla mig från att shoppa (så det är nog med andra ord bra att jag bor långt från Luleå just nu), jag sparar lite salgpengar
    Jag har märkt att det är svårt att undvika shoppa när man är hemma

Fyndade lite på T igår

http://www.tradera.com/idaT-dk-tuff-dress-auktion_100901717

http://www.tradera.com/Forklade-stl-3-5-ar-Bubben-Bubblan--auktion_100960651 
  • Tjollabolla

Imorse fick jag mail från en köpare på T som undrade varför hennes vara inte kommit fram. Hallå! Auktionen gick i söndagskväll, jag fick pengarna i tisdags, jag postade i tisdags så hon hade ju allra snabbast kunnat få den igår. Så mailar hon redan i morse! Vad är det med folk?!?! Det är sådana sjuka krav på T nu, helst ska dom ha varan dagen efter auktionen är avslutad, oavsett om dom satt in pengar eller ej!

• Tjollabolla
    stökmamma skrev 2009-10-29 13:43:59 följande:
    Krya på era sjuklingar!Själv fick jag nyss ett sms från brodern att tösabiten jag är gammelfaster åt ligger isolerad m lunginflammation på A L sjukhus och dom misstänker svinet,,
    Åhh nej... Jävla svin! Hoppas det går bra!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15