Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

THEA och Grodan skrev 2009-10-18 21:59:36 följande:
    Åhhhhhhhhh, fiiiiiiiinaste
    jaa skitfin! älskar dom rutärmarna
    mortillsju skrev 2009-10-18 21:59:51 följande:
    Fel storlek *morrrr*Min första Molo var en uttertröja till M. Åh vad vi älskade den....
    såå fin!!
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina

jag älskar rååååsa både på isabel och lillebror

• Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2009-10-18 22:43:07 följande:
    Heeeeelt OT meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ääääääääääääääääääääääntligen
    åhhh så du kunde inte hålla dig längre

GRATTIS igen gumman
  • Buttelina
    THEA och Grodan skrev 2009-10-18 22:55:18 följande:
    Nej   Tack Tack Jo vi har tid för utredning 16/11 men den behöver vi ju inte nu   Jag vet att det blir en NIKE för det har jag bestämt Plussade ikväll är i vecka 4
    åhh tänk.. kan du komma till mig i stugan i sommar och mysa med bebisen {#lang_emotions_heart}
  • Buttelina
    Stormis skrev 2009-10-18 23:01:43 följande:
    Men är du skadad eller, du skulle ju inte idag Men gulliga du! Snacka om att längta när man inte kan hålla sig längre än ett par minuter . Stort grattis och ta hand om lilla Nike (fast Pedro har ju överraskat förr  - Butte, du som vet - vad blir det ??? )
    jag tror att det är en flicka än så länge
    THEA och Grodan skrev 2009-10-18 23:00:34 följande:
    Tack Sambon är i totalt schocktillstånd jusst nu
    åhh förstår det så jäkla kul!!
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-19 08:03:41 följande:
    Alltså seriöst!!Va sjutton har posten gjort med alla postlådor??????  Hålet e ju sååååååå litet att man knappt fick in en Molo babybyxa o tröja  Ska man behöva gå ända till posten med ett sånt pytte brev?
    det är för att allt som inte går ner i hålet är skrymmande. hålet är 3cm... superdrygt
  • Buttelina
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-19 07:39:49 följande:
    Jaa, jag skulle kunna tänka mig andra mössor också, men hittar inga som passar regnbågen riktigt...Tips?Jag mår jättebra nu, är bara såret som inte vill läka helt, glipar en bit men gör inte ont. Maten funkar bra, kan äta det mesta.Går nedåt med vikten också, fast kanske inte så snabbt jag vill, men ändock nedåt.

isabel i strl m. inte den bästa passformen {#lang_emotions_dreamer} men funkar fint över en rånis
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-19 08:13:37 följande:
    Å men jag försökte få ner mitt babybrev å det va INTE 3 cm!! Däremot kanske knappt två cm, frimärkena lossnade då de tog emot övrekanten och jag vettesjutton om det nu kommer fram utan eftertaxering
    konstigt!! vad fasiken har dom gjort dom såå smala för {#lang_emotions_undecided}
    jompa skrev 2009-10-19 08:11:45 följande:
    Mmm men det finns nog inte en enda brevlåda hemma hos folk där ett par molobyxor och babytröja inte går ner i.Vi ha de gamla inkasten hos oss de supersmala och nog fasiken går det ner. En lurv går ju till och med ner hos mig.Nää posten vill bara tjäna ännu mer pengar.
    jaaa dom vill säääkert bara tjäna mer pengar
  • Buttelina
    FlowerPowerMama skrev 2009-10-19 08:15:12 följande:
    Åhh, sööööt! Ja, jag tänkte nog mest över en rånis, för mildare dagar funkar ju bara rånis och sedan har vi en röd fleecemössa från KikKid som funkar.Men mössoman som man är så...
    tack hehe jag är meeed mössoman
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-19 08:16:08 följande:
    Söööööötis Ja här hade vi kl 22.00 på sista minuten förut... Sen blev det 20.00 och nu 18.00..Nä nu har jag sponsrat postens fikabröd klart!!
    oj har ni en sista minuten som är kl 18.00 nästan lite lustigt ju
  • Buttelina
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-19 08:16:08 följande:
    Söööööötis Ja här hade vi kl 22.00 på sista minuten förut... Sen blev det 20.00 och nu 18.00..Nä nu har jag sponsrat postens fikabröd klart!!
    tack förresten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15