-
jag med!Tasha78 skrev 2009-11-29 21:04:44 följande:jippi äntligen äger jag ett par bilbyxor
-
God morgon!
Vad gäller svinis så får var o en göra efter sitt hjärta, men jag tycker att folk är galna om de inte vaccinerar sina barn mot t ex polio och annat som är förskräckliga sjukdomar - bara för att någon enstaka då och då blir dålig av vaccin. Vaccinet är ju - de normala testade sådana - inte värre än sjukdomarna!
Men svinis - svårt det där. Jag var helt emot och tyckte det var uppförstorat alltihop, men många här har verkligen blivit sjuka nu så jag blev rädd och insåg att spridningen var större än jag trott - så vi skyddar adrian och vaccinerar oss allihop, skönt att Damien är skyddad med. vaccinet är relativt otestat som alla vet, men de har ju stor erfarenhet av detta typ av vaccin, det är inte så otestat som man kan tro, de använder redan grundvaccinet till andra influensor.
Men som sagt, följ ert hjärta!
-
nu ska jag sitta med prolistern.
Några fler butiker som fått in Molo? Något nytt ni sett?
-
3 v har jag hört, så vi är oskyddade ettt ag till trots allt, suck!Smultronhjärta skrev 2009-11-30 10:33:53 följande:God morgon!Har precis betalat alla mina senaste inköp så nu känner jag mig fattig Gällande vaccinet så kom ihåg att det tar upp till två veckor innan man har ett skydd att räkna med efter vaccinationen
-
åh har ju glömt alla fina köp jag gjort och foton jag tagit på pojkarna senaste tiden, ska fixa lite med BT också ju!
åhhhh! Mäklaren ringde, vi fick visserligen lägga nytt bud men han antydde att det snart var klart och helst idag!
Gissar att de andra inte går upp så mkt mer el att de också är angelägna om avslut idag, skönt!
-
ja vi hade ont i amren i flera dagar, Damien hade det värst där, han klagar lite än trots att han gjorde det i måndags. Jag var sjuk i flera dagar, hade en liten infektion i kroppen och sprutan accelererade nog den för jag ahr varit ganska sjuk.Smultronhjärta skrev 2009-11-30 10:43:45 följande:Jo det är ju olika beroende på hur bra immunförsvar man har!Jag tog ju sprutan i tordags och har varit väldigt vissen ända tills idag- när jag låg där och klagade som mest var maken snäll nog att påpekade för mig att jag trots mitt lidande ff kan få svinisen också Och att av 40 stycken hans jobb fick 39 ont i armen ett par dagar och den siste stackarn fick domningar och annat ont i minst två veckor..Det är sådant man inte vill höra just då -
har försökt i flera timmar.FlowerPowerMama skrev 2009-11-30 13:25:55 följande:Funkar inte att ladda upp bilder i galleriet "Ett datafel upptsod" kommer det upp...Men tack liksom, jag har redan märkt det!
-
Jag ska också åka, iaf första dagen har planerat det i flera år nu - inget kan stoppa mig i vår!LJ2 skrev 2009-11-30 13:07:24 följande:jag ska åka MINST första o sista har jag sagt.. ska ta ledigt för o åka får man full bil kanske jag åker nån mer dag
ingen av er bor väl i Skövde men någon som åker denna vägen el från Göteborg?
Bokar gärna plats nu, håller på att samla pengar redan nu faktiskt till salgen, haha! Maken är vidtalad. Inget kan stoppa mig!
-
jag ahr 40 bilder som ska in.söta kråkan skrev 2009-11-30 13:42:58 följande:gaaa så gjorde det för mig igår med...stäng ner hela webbsidan öppna ny sida och börja om så funkar det. Dock så måste du göra så för varje bild
-
mina kom också, ska hämta sen på Ica!lillronya skrev 2009-11-30 14:04:46 följande:Hej i tråden!!Åååååå så fin post det var i lådan idag!!!Fiiiina hajtröjan och julkläderna från kappahl. Nu är jag SÅ glad!