Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

JuliaochNelly skrev 2009-10-27 14:36:49 följande:
    Ida har Nelly denna fiiina tröjan med meandi velour brallor i samma färg som kanten på tröjan en underbar kombination www.tradera.com/-Nytt-fran-Smafolk-stl-98-104-REA-Julklapp---aukti on_100775152
    Fina äpplena Jag får aldrig nog av dessa äpplen
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Lilla Ego 07 skrev 2009-10-27 14:51:12 följande:
    Hejsan. Finns det någon vänlig själ här inne som har koll på om Molo badges finns någonstans i klänning och body? även bodysuit är intressant. Vore ju toppen om det fanns något erbjudande men är inte helt nödvändigt.
    Har sett ett gäng på Tradera på sistone iaf
  • Smultronhjärta
    JuliaochNelly skrev 2009-10-27 14:53:16 följande:
    hihi den var cooool
    lillronya skrev 2009-10-27 14:52:02 följande:
    Så himla söt!!! Ganska mycket äpplen här med, nuförtiden.
    Han ser för rolig ut i den... men i år ska kalendrarna till mormor/farmor ha lite tanke bakom,så Max får pryda nästa års halloweenmånad..
    Lova får väl vara en kanin till påskmånaden i denna
    www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=6896203&path=3403475;3215210;3232580;3454164;111361
  • Smultronhjärta
    saturnina skrev 2009-10-27 15:05:42 följande:
    Ser att jag måste åka till både Lindex & Kappahl i dagarna...
    Jag hade åkt idag eller imorgon till Lindex och tagit med 25% på ett köp kupongen om jag var du
  • Smultronhjärta
    Greksmurfen skrev 2009-10-28 08:57:15 följande:
    idag fyller max 1år... å nu har han packat upp finaste puzzle ever=) å har dem på sig dagen till ära=) bild kommer=).... tjolla... ja visst e det läskigt... kan säga att vi har varit med om en hel del konstiga fenomen sen min lillebror gick bort, fenomen som inte går att förklara på några sätt och vis, å då e jag inte särsklit vidskeplig av mej. men tror själv att det finns ett liv efter detta=) så det va säkert din mormor det kände av=)
    {#lang_emotions_flower}GRATTIS TILL MAX!!{#lang_emotions_flower}
  • Smultronhjärta
    Love Isac skrev 2009-10-28 10:45:42 följande:
    Men du...tror att där e något som är galet med T för tillfället....När jag går in på min sida så står det att jag INTE har några aktiva bud,men det har jag....typ 20 st!!;0)Kanske därför inte din tröja syns??
    Ja Tradera har ballat ur för tillfället-min senaste ej vunna auktion som visas är från 30 augusti{#lang_emotions_undecided}Den var det länge sedan jag såg
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-10-28 11:04:08 följande:
    Har du inte åkt än? Toppen iaf med all hjälp. Och bra är att vi dessutom få en ny anledning att ses snart igen . För man kan ju inte bara ses för att det är trevligt .
    Nej nej-jag åker inte förrän vid 15 så nu sitter jag och fundilerar på att flytta runt alla mina möbler(igen) Snart är det 1:a november och det är då vi börjar "jula" dvs kasta upp ljusslingor och annat juligt{#lang_emotions_tomte}

Klart vi ska leka-vi får passa på innan lillebror tittar ut för sen behöver du kanske lite tid att landa på fötterna igen
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-10-28 11:20:44 följande:
    Jo, fast jag får krupp av att vara "ensam" flera dagar i rad. Ka´nske inte supermodig och drar iväg till er första dagen efter BB, men att ni kommer hit är inga problem . Det är bara kul!!! Men du, du vet att det är 1 DECEMBER som det anses normalt att kasta upp julskyltningen. Du bor liksom inte på NK .
    Jo Stoffe sa likadant de första åren sen han träffat mig,jag är heelt julgalen och gör typ allt utom att stoppa korv Vi hinner avverka två julgranar om så skulle va eftersom den flyttar in i november,i år vete katten hur det ska gå... Det är ju allt som oftast finsk bastuvärme i kvarten{#lang_emotions_dreamer}
    Nu däremot är han inkörd och ville helst kasta upp slingorna i början av oktober
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-10-28 11:31:50 följande:
    Hittade mera: Saknad leverans En saknad leverans kan bero på olika omständigheter, men är ofta lätt att reda ut. Kontrollera att din betalning nått rätt mottagare och att säljaren noterat att betalning skett. Stäm också av att den postadress säljaren fått (via din registrerade profil på Tradera) är korrekt. Paket kan spåras via kolli- eller fraktsedelsnummer via speditörens hemsida. Om försändelsen inte återfinns kan ni reklamera det inträffade hos speditören. Ansvaret för att försändelsen levereras till angiven adress ligger hos speditören. När säljaren postat brevet/paketet har denne fullgjort sin del av avtalet. Oh, tur att jag träffat Stoffe och vet att ni båda är normala. Det är lätt för andra att börja undra . Men härmed lovar och svär Stormis att Smultron och Smultronmannen är världens normalaste och supergulliga båda två .
    Just ja, den där Smultronmannen brukar ju faktiskt säga till mig att han jag måste framstå som gaalen{#lang_emotions_innocent} Men jag är ju coola katten egentligen-råkar bara vara en släng av materialist och aningens pratglad{#lang_emotions_cat}
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15