Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

saturnina skrev 2009-10-23 11:39:53 följande:
    Svårt. Jag har shoppat så mycket kläder denna månaden så jag får nästan hejda mig. Har så mycket tapeter att köpa. Fondvägg till ett biorum? Vad? Min man gillar absolut ingenting. tar hem 6 kataloger varje dag och antingen är det too much, för lantligt, för elegant, för plottrigt, för gammaldags. Han lever kvar på 80-talet tror jag. Vad sjutton ska jag ha för något?
    Svarar likadant som förra gången New Classic från Borås tapeter..Deras bredrandiga eller smalrandiga i svartvitt skulle jag lätt satt som fondvägg. Hela kollektionen är såå fin
    www.borastapeter.se/Kollektioner.aspx&l=1
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    saturnina skrev 2009-10-23 11:51:39 följande:
    Har lånat hem den. Superfina tapeter!!!  Nope. Min käre make vill inte ha ränder heller. Ska eventuellt ha deras småstjärnor i Gustavs rum. I mitt eget nya kontor ska jag nog ha duros magnolior på en vägg och resten vitrandigt. Sååå fina och billiga!!! Olivias rum är svårt. Rosa småstjärnor eller älvor.
    Knasgubbe- de är ju superfina och stilrena

På tal om barn och tapeter så sprang jag på fina lila fjärilstapeter som en danska designat
    www.tapetshopen.se/barn-c-242-1.aspx

Den finns även här där även denna retrotapet finns
    www.designonline.se/Products/sek1/trademark/Wallpapers/4802/Lilly+tapet

Överlag så gör Ferm living och Sandberg fina tapeter
  • Smultronhjärta
    Kristyr skrev 2009-10-23 11:55:06 följande:
    Smultron> "tack" för NS... en favvomodell!
    Ja visst var det du Tack själv får jag ju säga
  • Smultronhjärta
    pipsa skrev 2009-10-23 12:05:23 följande:
    vad kostar den här jackan i butiken? www.tradera.com/KATVIG-Jacka-str-128-NY-aukti...
    Den är svår att hitta i butik numera- äldre kollektion som reades till och med på salgen för 150 danska tror jag det var..
    Men Katvigs vinterkläder är tokdyra i butik så den där ligger låågt
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2009-10-23 12:07:23 följande:
    ååå vilka fina tapeter...dem med fjärilar och trollsländor var skitfina....skulle vilja tapetsera om i Stellas rum nu ha ha undrar vad sambon skulle säga om det hi hi ett stort NEJ hade jag nog fått hi hi
    Verkligen fina! Visst anar ens skadade dansköga att det är dansk design på dessa tapeter{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    melizza skrev 2009-10-23 12:12:15 följande:
    det är ju en danska som har gjort dem....men klart man är skadad av alla danskliknande grejer
    Det räckte att jag såg dom för att tänka d a n s k t
    Maken börjar även han bli skadad på riktigt..en tripp till Ikea och han måste kommentera varenda danskklädd unge han ser
  • Smultronhjärta

Hello!

Såg att jag blivit inskriven i salgtråden *tack, tack*
    Och jag borde inte öppna min mail mer innan salgen för nästan varje gång nallar jag på salgkontot{#lang_emotions_dreamer}

• Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-10-24 14:15:28 följande:
    Hklööö? Jag trillade dit på bruna NS (säkrade upp med ett par 86'or ) på Funky igår...
    Japp-tyckte huxflux att vi behövde flera haklappar från Småfolk, och favvoskjortan från NS i repris till i vår,Småfolktröjan med gitarrer... MEN egentligen skulle jag bara ha denna
    www.funkybaby.se/sturelisaekobodymanga-hjartan-p-1573.html
  • Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2009-10-24 14:18:31 följande:
    Japp-tyckte huxflux att vi behövde flera haklappar från Småfolk, och favvoskjortan från NS i repris till i vår,Småfolktröjan med gitarrer... MEN egentligen skulle jag bara ha denna www.funkybaby.se/sturelisaekobodymanga-hjarta...
    Tillägger att jag är lite småstolt som köper en body och inte en suit{#lang_emotions_cool}
  • Smultronhjärta

God kväll!

Sitter i Småland och grejar med min prolist..Funderar på om det är smartast att inte kasta ut alla godbitar samtidigt{#lang_emotions_dreamer} Visst borde de gå bättre i olika rundor eller tänker jag helt galet nu?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15