Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Gokväll i tråden!!

Vad vore en dag på salgen........
  • ChokladMoshin
    stökmamma skrev 2009-11-28 21:18:21 följande:
    go kväll gokväll
    LJ2 skrev 2009-11-28 21:08:21 följande:
    ja ni kan ju roa er med att julpynta.. själv ska jag sova då klockan ringer 05.10 jobb, jobb o åter jobb... *suck*funderade på att EV baka lite pepparkakor eller ischoklad i morgon.. OM jag orkar... kanske slänga upp nån stake med
    Gissa varför jag slutade jobba, min klocka brukade stå på 04
    TYcker synd om dig, helg och allt. KAn sova lite för dig också
  • ChokladMoshin

Ingen som fått en tjuvkik och vet vilka print som kommer i kortärmade babyklänningar?

• ChokladMoshin

Skrämde jag bort alla? {#lang_emotions_cry}

• ChokladMoshin
    LJ2 skrev 2009-11-28 21:43:27 följande:
    *muttrar* jo.. men.. jag jobbade för 274 kr i timmen idag, lika i morgon.. så idag har jag fått ihop haj tröja o fjärilströja o kanske nya kanintunikan e bara intensivt nu VARJE dag fram till jul.. sen vanlig tid 6-15 igen.. mån-fre bara.. *längtar till jul o 4 dagar ledigt!!!* tack jag vet.. !!!lägga sig innan tio en lör e med tiiidigt.. o typ nio på vardagar.. =( 8 !!! *avis* sovmorgon!!!
    JA, nice med pengarna i och för sig så man kan hoppa mycket Molosar.
    Men man är bra trött.
    Sov oftast på både tåg och buss
  • ChokladMoshin

Lj2, kunde inte citera dig. Skulle också vara så "lat" om jag nu hade körkort. Tråkigt när man måste jobba och inte riktigt vill. Sov så gott nu!!

• ChokladMoshin

Läste innan att nån skrev att mördar kaninerna skulle komma i baby klänning, hade ju hellre haft hajarna. Tycker det är synd att dom inte gör klänningar i ngt mer "kill" print....

• ChokladMoshin

Näe, nu ska jag uppsöka en kudde och en säng i detta hus!! CU!!

• ChokladMoshin

Gokväll!!
    Tittar alla på Desperate Housewife´s??

Kom ju på att jag har T avslut, men dom går ju katastrofalt dåligt så bättre att tröst hoppa lite

• ChokladMoshin
    LJ2 skrev 2009-12-01 21:10:59 följande:
    jag kollar inte det.. tråkigt..letar fynd på t.. har alldeles för mycket pengar på mitt kont, trots massor! med shopping, extra räkningar, skolkort mm..o har redan köpt mina måsten.. *haj o stadsfjäril* så måste leta nåt nytt o hoppa *ska åka till liseberg tror jag om 1½ vecka, den lör..* Om vädret tillåter..så kommer lite pengar att gå.. men måste göra nåt tills dess.. så tips!!!!
    Gillar inte heller DHW´s.
    För mycket pengar på kontot låter ju bra!
    Mera Molo nyheter kanske?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15