Inlägg från: ChokladMoshin |Visa alla inlägg
  • ChokladMoshin

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-12-01 22:31:32 följande:
    haha vi är lika galna vi
    Hihi, jag har också bunkrat en tåg tröja till killen Hiiimla fin ju!!

Jamen visst är det bra att vara ute i tid, slipper man leta helt hysteriskt på hösten
    Vad vore en dag på salgen........
  • ChokladMoshin
    Kristyr skrev 2009-12-03 17:32:29 följande:
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-03 17:30:13 följande: Ja det är jättelänge, men det kan kanske vara bra att veta med.....Måste ta mig till banken i globen i morgon.. *suck* har ju saker som jag ska betala..... och det ju bli mer i kväll
    Men jag kan låsa upp min dosa via telefon banken, men det gäller kanske inte alla banker.

Gokväll i tråden förresten!
    Väntar paket från 3 webbisar med nyheter och 4 tradera paket och inget har dykt upp än
  • ChokladMoshin
    RååSa BuBBlan skrev 2009-12-03 16:16:28 följande:
    Å kanske man skulle prova då? Va sjutton kostade overallerna nya i år nu då?
    MEn lägg verkligen utrop som du vill ha för den. Jag hade en runda som gick ut på T igår och den var katastrofalt dålig, grät nästan när jag packade vissa saker idag.....
  • ChokladMoshin
    Theina skrev 2009-12-03 17:38:49 följande:
    Hos annacill
    KAn du inte hinta vad som kommer i babyklänningar?
  • ChokladMoshin
    Kristyr skrev 2009-12-03 17:45:15 följande:
    då tar det 5 dagar innan den börjar att fungera om man gör det via telefonen Och den börjar fungera direkt om man går till ett bankkontor...Ringde och pratade med banken...

Så olika det kan vara!
    Dotra min spärrade min i förra veckan när jag satt och skulle betala räkningar, dom löste det på en gång.
  • ChokladMoshin
    Kristyr skrev 2009-12-03 17:49:31 följande:
    lyxigt!själv få jag ge mig ut på äventyr, med risk att det blir shopping i globen med...
    Ja, riktigt lyxigt!!
    Hmmm, läääänge sedan jag var i Globen och shoppade. Hoppas du hittar ngt kul.
  • ChokladMoshin

Såg uppe till höger på Fl sidan att dom har en nedräkninare till Köpenhamn, jag mitt pucko tänkte: Men salgen har ju redan varit.......varför räkna ner nu liksom.....
    Finns väl inget viktigare än salg i Köpenhamn menar jag ?? {#lang_emotions_dreamer}

• ChokladMoshin
    Kristyr skrev 2009-12-03 17:55:33 följande:
    ska iaf kolla hm mama till mig om det finns nått... sedan får det räcka. Kommer blir tillräckligt i julkalendrarna tror jag...
    Hehe!!
    Tror inte jag vill ha ngt från kalendrarna tror jag.
    Eller möjligtvis ett tåg plagg till lilla tjejen. MEn inget måste.
  • ChokladMoshin
    lillronya skrev 2009-12-03 17:59:01 följande:
    Dags at åka på julbord. Smarrigt!!
    Mums!!
  • ChokladMoshin
    Kristyr skrev 2009-12-03 17:59:01 följande:
    trodde inte heller att det var nått jag ville ha... men det var det tydligen iaf..
    Brukar vara så
    Theina skrev 2009-12-03 17:59:14 följande:
    randigt... lillronya: Ja mycket trevligt men jag köpte ingenting.. inte det jag la undan för att kika på heller när jag såg allt fint som kommer komma som jag måste ha råd till Wow, nej den sidan har jag inte sett, där är mkt av det fina ÄLSKAR prästkragarna..
    Spännande, men HUR ska man orka vänta till februari nu då......
    Prästkragarna? Undrar om det är dom vi såg på den där Rädda barnen sidan i Dk?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15