Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Everlonn skrev 2009-11-10 19:06:48 följande:
    Mums!!Vi har varit och handlat ändå Men nu gör jag ingenting 
    Måste fota mina sista auktioner så jag kan lägga in dem ikväll eller imorgon. Ringer senare om jag hinner annars imorgon{#lang_emotions_sunny}
  • nikki2006

liljan och loppan- fört över 1100kr för kappan och 100kr till dig som tack för hjälpen{#lang_emotions_kiss}

• nikki2006
    Buttelina skrev 2009-11-10 19:10:51 följande:
    ahh just det jag glömde för fasiken svara på det!! jag hoppar just nu.. är så pank efter salgerna men lägg den i växa lådan så kan jag köpa den sen
    Jag lägger den i växa lådan så kan Jessie ha det nästa sommar
  • nikki2006
    Everlonn skrev 2009-11-10 19:13:02 följande:
    Det är lugnt
    Jätte härliga bilder på bus förrästen, älskar när håret flyger sådär{#lang_emotions_sunny}
  • nikki2006
    ängeln83 skrev 2009-11-10 19:14:12 följande:
    Tjohej Fick världens finaste Molo body i lådan idag, tack snälla Moa för hjälpen, lillfisan kommer bli såå fin i den, hoppas hon växer i 56 snaaaart Bjussade på en ot bild på lillfisan i bt också.
    Hon är så söt{#lang_emotions_heart}
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 17:46:00 följande:
    Ja det känns ju skönt men samtidigt skrämmande att de vill ha hjälp av en specialpedagog...man vill ju liksom inte att ens barn ska vara annorlunda än andra...vill ju att hon ska få vänner. Men hon mår ju inte bra fysiskt o det har väl påverkat henne psykiskt...tror inte längre att hon har någon beteendestörning eller så som jag trodde ett tag. Tror bara att hon är så uttröttad fysiskt så det påverkar henne jättemycket även på dagis...hon orkar kanske inte med de andra barnens tempo helt enkelt??
    Det med stora grupper stämmer nog mycket bra för hon lekta ju jätte bra med alla hos butte Inga problem alls.
    Förstår din tanke om att man inte vill ha ett barn som andra uppfattar som "annorlunda" man tycker ju att ens barn är så fina som de är även om de inte är perfekta. Jag är själv mycket känslig när det gärller mina barn
  • nikki2006

Pust nu har jag lagt ut 15 auktioner till, dax att slappa framför tv:n{#lang_emotions_wink}Det har jag förtjänat{#lang_emotions_dreamer}

• nikki2006
    Saraia skrev 2009-11-12 16:38:22 följande:
    passar molo lila stjärnklänning + babuschkabyxor bra ihop t en bebbe 2,5månader?
    Japp för byxorna har lila kant Jag tyclker det är jätte fint ihop
  • nikki2006
    Saraia skrev 2009-11-12 17:00:33 följande:
    tack! då kanske d blir det t brorsdottern i julklapp!
    åhhhhh hon kommer säkert att bli jätteglad, eller ja föräldrarna Klänningen är superfin, blev helt ledsen när jag upptäckte att vår var för liten nu
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15