Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Jes sica skrev 2009-11-12 18:19:14 följande:
    Tjejer undrar en sak över den här svinisen.hur skulle ni gjort. Jag har tänkt att jag och mannen och Linnea ska vaccinera oss nästa vecka Kevin får ju inte så jag funderar över om jag ska ha honom hemma fråndagis helt och hållet nu ett tag? Jag har den möjligheten då jag jobbar kvällar o helger mest
    Hade det variit jag och jag hade haft möjligheten så hade jag nog stannat hemma med dem. Lite mindre risk då ju
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-11-12 18:26:07 följande:
    Var finns det nån fakta om att de sänkt åldersgränsen?
    Jag har sett det i flera dagstidningar
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-11-16 18:06:12 följande:
    Å inte en endaste cigg till!! Jag har inte rökt sen i söndags morse förra veckan å det går rätt bra, dom där giftpinnarna e totalt livsfarliga!!Du måste sluta du med *farligt*
    Vad duktig du är{#lang_emotions_flower}
  • nikki2006
    Everlonn skrev 2009-11-16 18:56:57 följande:
    Heeeej!! Var har du hållit hus?
    hej jobbat massor och sen har tradera tagit lite tid med. Ledsen att jag inte hört av mig vännen. Ledig imorgon jiiiippiiiii
  • nikki2006

Jag är så sjukt sugen på lite nytt småfolk{#lang_emotions_tongue_out}Vill ha fleece jackan i rött lite sängkläder och pyamas{#lang_emotions_tongue_out}
    Hej hej alla, länge sen sist men orkar inte nu när man jobbar så mycket{#lang_emotions_undecided}Hoppas ni inte har glömt mig{#lang_emotions_cool}

• nikki2006
    lillronya skrev 2009-11-20 18:16:08 följande:
    Inte glömmer vi dej heller!!Jag vill också ha småfolks nya fleecejackor. Så himla fina!!!
    Åhhh vad snällt Nu blev jag glad
    Ja de är bara sååååå fina. Får fundera om jag har råd först bara
    Vad händer hos er annars???
    Har ni inte lagat bilen så ni kan komma och hälsa på snart SNÄÄÄÄLLLLAAAA
  • nikki2006
    jompa skrev 2009-11-20 18:35:33 följande:
    Men då får du köpa den röda till henne och den blå till E.Synd att de inte kommer med fler färger per säsong.Förresten vad är det sagt om Molos vårkollektion? Ska den komma snart?Läste något i tråden om det.
    hAr hört att första släppet skall vara i nov så nu får de banne mig snabba på lite hi hi
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-11-20 18:37:56 följande:
    JAg tycker att de är för dyra för min plånbok. Så här blir det inga på fullpris iaf. Men fina är de!Här är barnen sjuka. Bilen är inte lagad. Blir inte så mycket pling i kassan när mannen är sjukskriven. Men nu har han börjat jobba, så snart ska den förhppningsvis lagas. Ska se om jag kan få till det ändå nån dag.
    Jag tycker de är dyra men om man jämnför med molo lurvar så skiljer det ju bara 150kr och dessa är ju mycket varmare och i mitt tycke snyggare med "duckar" för stenar
    Ja det hade varit så kul att ses, var ju riktigt länge sen nu ju
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-11-20 18:42:59 följande:
    JAg tycker också att småfolks lurvar är både snyggare och bättre än molos. Men molos är också lite för dyra. Köper helst inte de heller på fullpris. *snål*Ja nu är det verkligen hög tid att ses!!
    Ja nu var det så länge sen så nu kommer jag inte känna igen dig längre hi hi{#lang_emotions_wink}
    Skall jag kolla hur jag jobbar i nästa vecka så kan vi ju se om vi inte kan få ihopa nåt???
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-11-20 18:50:51 följande:
    Ja bara mina barn behagar bli friska så. Du får ju tala om VAD, förstår du väl?!
    Ja å så får vi hoppas att mina inte blir sjuka hi hi
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15