• Milliz

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Nu ska jag gå och snöra mig framför tv:n en stund. Nattis!

Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    LJ2 skrev 2009-10-13 22:12:50 följande:
    tror det med.. har ju rosa med fjärilar i lillans rum o sen vitt.. o det böev bra =) så tror vi kör på det nu med.. vill vill ha det ordnat nu men om en vecka eller så .. då har jag det fixat
    Jag blev så sugen att tapetsera om i barnens rum nu? Hur ser den ut den med fjärilar? Fast vi har snetak i sovrummen så fototapet kanske blir lite krångligt då? Vi har ju inga hela väggar..
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    LJ2 skrev 2009-10-13 22:21:51 följande:
    den e inte fototapet med fjärilar.. knallrosa.. köpt på rusta av alla ställen fastnade pang för den o tja.. kolla i mitt galleri
    Den var jättefin! Är det länge sen du har köpt den? Måntro om de har kvar den ännu?
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    LJ2 skrev 2009-10-13 22:38:03 följande:
    var ett tag sen jag köpte den, men sist jag kollade fanns den kvar =) o på hemsidan fanns den.. bra pris med..  =)) här i jkpg fanns den i nån blå/turkos med .. oxå fin.. men jag pangade för den rosa
    Ja, självklart ska det vara rosa!! Vi har inget rusta här jag bor men jag ska iväg på shoppingrunda på lördag och då måste jag ju gå in på rusta och kolla om de har några. De var verkligen jättefina!! Och djungelfototapeten var ju också jättefin! Jag tror att jag ska höra med M om inte barnens rum behöver nya tapeter
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    LJ2 skrev 2009-10-13 22:45:33 följande:
    vi tapetserade om i det rummet lillan har nu när jag va gravid med sonen.. men.. 3½ år så ville jag göra om.. =)) iofs va det ljusgult o neutralt.. o sonen hade dragit bort lite tapet.. så gjorde inget att göra om.. o e sååå nöjd.. o har lovat sonen innan jag börjar jobba att göra hans rum med.. o jag börjar om lite mer än 2 veckor så.. lillans blev klart för.. 1 mån sen knappt? om det ens va det.. hade eg planerat o hinna hallen med.. sen e hela övervåningen plus ett rum nere(bredvid gillestugan) klara.. så bara ute i gillestugan vi ska måla sen.. men.. nu börjar jag vilja göra om fondväggen i vardagsrummet ju hittat på fina tapeter överallt.. tycker du ska tjata dig till tapeter i rummen man blir så nöjd =)
    Jo, jag vill verkligen byta. Vi flyttade ju hit i mars och vi har inte bytt några tapeter ännu, men de är ju iofs fräscha men man vill ju ändå ha sitt eget.. I Ellas rum är det vita tapeter med strukturrand, inte särskilt roliga.. Så där känns det som att vi verkligen behöver båda tapetsera om och lägga nytt golv (golvet är grönt, så det är med andra ord riktigt fult)
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz

Nej nu måste jag verkligen slita mig. God natt tjejer!

Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz

Lycka till ängeln!

Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    ängeln83 skrev 2009-10-14 13:37:18 följande:
    Nu har jag ringt, dom ville att vi skulle komma in på koll, o nu hoppas jag verkligen att vi slipper bli inlagda. Det var ingen panik med att åka så det får bli lite middag och mys med Liam innan.Gubben höll på att skita på sej när jag ringde, jag riktigt hörde hur nervös han blev
    Hihi, de är roliga gubbarna M har vid båda förlossningarna varit mycket mer nervös och vimsig än vad jag har varit Hoppas lill*n vill stanna några dagar till!
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz
    Smultronhjärta skrev 2009-10-14 14:10:29 följande:
    Ja och så har de 25% just nu också
    Har de 25%? Någon kod och på vad gäller det?
    Elias 070202 Ella 080920
  • Milliz

Hur är ida ts strumpor i storlek?

Elias 070202 Ella 080920
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15