Inlägg från: högbergarna |Visa alla inlägg
  • högbergarna

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Busbellan skrev 2009-10-18 11:03:53 följande:
    Krokodila är nog den enda butik i Växjö som säljer danskt, ja förutom Exit då för det är väl också danskt
    Va det den butiken jag menade tro? Kom inte ihåg vad den hette. Men så va det säkert 1 år sedan jag va där.
  • högbergarna
    Zvartaliljan skrev 2009-10-18 14:49:06 följande:
    Ja, jag har vunnit 20.000kr i resecheckar Sitter o smälter det...jag brukar ALDRIG vinna något så detta känns helt otroligt!! Grattis Ängeln och Incommunicado till era små mirakel
    Å wow grattis!!!
  • högbergarna

Skiiiit! Fast ändå tur då! Provade overallen som va tänkt till andra hälften av vintern. Den sitter nu perfekt. Nästan så den va svår att få in armarna i... Skit! Behöver alltså köpa en ny! Så.. Vill han en färgglad. Snygg grön, blå, turkos eller röd... Men.. vilken storlek tar man till en pojke på snart 90 lång som ändå har stl 98 i de flesta tröjor o 92 i byxor??

• högbergarna
    lillronya skrev 2009-10-18 20:32:00 följande:
    Anjelin är 90 cm och har 98 i sin molo-overall.Den hååååååsa
    Ok. Den sitter ju jättebra på henne! Snygg!! :) Hmm.. har hört att de skulle vara stora i stl... Men det kanske e olika från år till år? Tror jag e sugen på en knallgrön! Det e fint! Eller röd...
  • högbergarna
    lillronya skrev 2009-10-18 20:39:04 följande:
    Det var ett år de var tokstora. 07 kanske?Denna är inte stor iaf.Den är ju frn förra vintern. Den är fin!!!
    Synd det inte va ngn på köp nu.. Har ju tendens att glömma auktioner! Letar i shoppar... Tänk om någon kunnat haft lite rea oxå!! ;)
  • högbergarna
    lillronya skrev 2009-10-18 20:46:03 följande:
    Köp nu är det bästa. JA rea är trevligt!! Å jag vill ha salg nu!
    Ja tänk den som kunnat åka på salg!!! Avis!! :)
  • högbergarna
    Preggi skrev 2009-10-18 20:46:39 följande:
    Jag gillade verkligen den säsongens overaller. Vi har en knallrosa i strl 98 som väntar på M om hon växer ur 92an. Jag har köpt en blå till P i år, vet inte om jag är så nöjd med den färgen på P. Undrar om jag ska sälja den och köpa en annan?
    Ooo den blåa måste jag få se! :) Den som finns nu att köpa e supersnygg tycker jag!
  • högbergarna
    Preggi skrev 2009-10-18 20:55:16 följande:
    Finns i BT nu.

Snyggt!! Den blåa va läcker! Fy ja.. måste snart börja leta på allvar efter overall..
  • högbergarna
    Zvartaliljan skrev 2009-10-22 21:01:05 följande:
    Nej nu är jag trött på detta...helt mjölk- och sojafritt + movicol varje dag, en lösande kost och ÄNDÅ måste jag ge Maia en dulcolax var 3-4dag nu....nu har hon inte bajsat självmant på länge...bajsade på dagis för ett par veckor sen för första gången, sen dess har hon vägrat och det har blivit dulcolax var 3e dag...det kan verkligen inte vara bra med dom där tabletterna...måste ju reta tarmarna nåt hemskt Sorry OT, känner mig bara lite uppgiven just nu, vet inte vad jag ska göra, finns ju inget man kan göra åt det
    Har du provat sempers magdroppar?? Finns på apoteket. Super för alla magproblem. Vet många som använder det o aldrig skulle vara utan. Plus en arbets kamrats son som har flera allergier o alltid ont i magen blev mycket mycket bättre med dropparna!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15