• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 21:27:35 följande:
    Ja, han höll tyst länge dock Men nu sa jag att jag söker de där jobbet, det blir väl kanonbra då jag slutar kl 15.. Toppen så jag kan hämta Ida tidigt på eftermiddan... "jo men, nä men, det är nog lite dum morgontid på just de där jobbet" viskade han ur sig
    *skrattar lite ironiskt åt Bubblismannen*
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    lillronya skrev 2009-10-17 21:42:36 följande:
    Tack! Nä det blåa köket skojar man inte bort. Njuter fortfarande av varje dag i mitt fina kök.
    och din diskmaskin är din nya bäste vän fortfarande eller??? Jag hade inte klarat mig utan vår och vi är ju bara 4 st i denna familjen.

*slinker iväg och kokar te samt tar fram glass då jag inte bakat någon kladdkaka*
    Pluttan & Plutten
  • Morty

JuliaochNelly: Men vad trist. Många som inte verkar ha något bättre för sig än att anmäla ibland.

Pluttan & Plutten
  • Morty
    melizza skrev 2009-10-17 22:04:57 följande:
    men snart är det bb så då brukar det gå rätt bra tycker jag....fast senaste månaderna har varit lite sega där tycker jag.....jag vågar nästan inte lägga ut nåt nu....sen har jag inte orkat ta tag i det heller
    samma här. Väntar på bb/lön och jag har helt enkelt inte orkat. Ligger en hög där uppe och hånler mot en varje gång jag går förbi. Får ju skylla mig själv att jag låter det ligga framme och påminna en.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    mortillsju skrev 2009-10-17 22:08:13 följande:
    God kväll i Tråden! Jag har också blivit med diskmaskin minsann....efter att ha handdiskat efter hela familjen i 13 år
    Grattis!!!!
    Pluttan & Plutten
  • Morty

Vad hade ni tagit för en lurvrånis till en grön overall? Overallen är nog åt det gröna hållet i Leaf. Eller man ska ta och välja en som avviker helt som t ex den blåa (vad den nu heter).

Pluttan & Plutten
  • Morty
    mortillsju skrev 2009-10-17 22:10:31 följande:
    Det känns faktiskt som att få en ny failjemedlem
    Ja men det blir den ju - en ny kär familjemedlem.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Tasha78 skrev 2009-10-17 22:13:45 följande:
    nej för varje gång du svär måste du handdiska
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 22:15:43 följande:
    Japp! Dom försvinner ur bildis åxå har jag för mig!! Stanna kvar och låt dom/den inte få nöjet att peta bort dig!! JAG vill ha dig häääääär
    VI vill ha dig här JuliaochNelly!!!!
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-17 22:19:48 följande:
    Nån som servat en tvättmaskin nångång? Undrar va de kan kosta? Här har nämlgen ett halsband fastnat nånstans bakom trumman o de smäller o har sig *måste fixas*
    Har ni kollat där vid vattenpumpen? Vi kan öppna något nere vid höger och där fanns någon sil. Vi hade en 50öring som satt där och rispade och repade var gång vi tvättade. Tillslut tog vi tag i det och kollade och kunde lösa det själv. Billigt å bra.
    Pluttan & Plutten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15