• Morty

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Zvartaliljan skrev 2009-10-21 11:07:08 följande:
    jag handlade i helgen. Småfolks gröna äppelmössa + vantar till både Maia och lillebror och cartoonbyxor till lillebror
    Fina shopping! Mössor får man aldrig nog av. Hittar alltid någon ny fin som man fastnar för.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Zvartaliljan skrev 2009-10-21 11:08:39 följande:
    IIIIIIIHHHH beställde P&T-vagnen igårkväll och NU fick jag mejl att den är skickad!!! WOW vad snabbt! *glad*
    Åh det var snabbt marscherat. Skoj!!!
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Helle skrev 2009-10-21 19:53:52 följande:
    God kväll Helt OT men sonen ska klä ut sig på dagis nästa vecka för första gången och eftersom mamman här inte är någon höjdare på att sy så vill jag hitta nån rolig dräkt. Helst vill han ha superman Vet ni några bra butiker förut buttericks? Gärna nätbutik, annars får jag släpa mig iväg till Toys r us el nåt.
    www.eksons.se/

www.fantasikompaniet.se/default.aspx

www.goda-fen.se/index.do

www.kalaspinglan.se/

Här kanske finns något skoj???

Inte mina butiker o s v.....
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    stökmamma skrev 2009-10-22 12:54:05 följande:
    har du inte sett reklam för nya såpan? Malmö bona som åker och handlar för ett HELT år på en gång?? men åker hem  flera gånger och lämnar grejer??
    Ja, när börjar den serien? Vilken kanal? Har bara hört talas om den.
    Pluttan & Plutten
  • Morty

Bubblan: HELT underbar kombo i bt!!! {#lang_emotions_heart} Snacka om busig min där på första kortet.

Pluttan & Plutten
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-10-22 13:09:25 följande:
    ingen från malmöområdet som ska köra till gekås innan jul?? vi kan ju samåka
    Ska du shoppa? {#lang_emotions_dreamer}
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    stökmamma skrev 2009-10-22 13:10:20 följande:
    nu i början på nov, en måndag tror jag. på femman
    Tack! Det får man ju inte missa.
    Pluttan & Plutten
  • Morty
    Buttelina skrev 2009-10-22 13:20:49 följande:
    leksaker
    Ja, det är perfekt. Min mamma åkte med en bussresa förra veckan till Gekås. Hon handlade mest leksaker till barnbarnen.
    Pluttan & Plutten
  • Morty

Bubblan: *massa kramisar till dig* Alltså...hans föräldrar har sett det på Facebook? Jag håller nog med Flock tror jag det var att det verkar som att du får ta ett jobb och att hans förhoppningsvis upptäcker då hur eran hemmasituation blir....Mycket trist men det verkar ju inte som något Liljeholmens går upp för honom annars. Han verkar ha fastnat i sitt tänkande kan lixom inte se utanför ramarna?

Pluttan & Plutten
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15