Inlägg från: FlowerPowerMama |Visa alla inlägg
  • FlowerPowerMama

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

mortillsju skrev 2009-10-16 11:40:22 följande:
    Jag har haft alloverprinten (de med bambu) sköna men verkligen i skitkvalite. De i bomull tycker jag funkat bra. Hoppas de är så nu med
    Våra randiga har inte blivit sladdriga iaf, bara tvättluddiga. Och vi har både lila/gröna och rosa/rosa från nya kollektionen.
    Bloggar, adressen finns i min profil.
  • FlowerPowerMama
    saturnina skrev 2009-10-16 14:36:55 följande:
    FlowerPowermamma, fina bilder - knackar på hos dig.
    Tack!

Öppnade dörren till dig.
  • FlowerPowerMama
    ängeln83 skrev 2009-10-17 15:40:22 följande:
    Här är våran lilla Meja
    GRATTIS till ett ljuvligt litet knytte, såååå söt!
  • FlowerPowerMama

Gomorrn shoppingtokar!

Hur är Molos vintermössor i storlek? Har totalt snöat in på såna och känner att jag måste ha en sån (eller ja, dottern behöver en).

• FlowerPowerMama
    Helle skrev 2009-10-19 07:29:11 följande:
    Hej Vet tyvärr inte något om deras mössor. Här fick det istället bli PoP och Reima i år då jag tycker de ser ut att hålla åt lite sämre, men snygga är de Hur mår du nu efter op?
    Jaa, jag skulle kunna tänka mig andra mössor också, men hittar inga som passar regnbågen riktigt...Tips?

Jag mår jättebra nu, är bara såret som inte vill läka helt, glipar en bit men gör inte ont. Maten funkar bra, kan äta det mesta.
    Går nedåt med vikten också, fast kanske inte så snabbt jag vill, men ändock nedåt.
  • FlowerPowerMama
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-19 08:03:41 följande:
    Alltså seriöst!!Va sjutton har posten gjort med alla postlådor??????  Hålet e ju sååååååå litet att man knappt fick in en Molo babybyxa o tröja  Ska man behöva gå ända till posten med ett sånt pytte brev?
    Skitdrygt!

Och så är tiderna ändrade, här tömde dom 18.00 förut, nu en timme tidigare.
    Och hade man något akut att posta kunde man åka in till stan och posta fram till klockan 19.00, men icke nu, det är också en timme tidigare nu, blää!
  • FlowerPowerMama
    Buttelina skrev 2009-10-19 08:10:09 följande:
    isabel i strl m. inte den bästa passformen  men funkar fint över en rånis
    Åhh, sööööt! {#lang_emotions_flower}

Ja, jag tänkte nog mest över en rånis, för mildare dagar funkar ju bara rånis och sedan har vi en röd fleecemössa från KikKid som funkar.
    Men mössoman som man är så...
  • FlowerPowerMama
    Everlonn skrev 2009-10-19 09:11:22 följande:
    Köpte Pop svarta windstoppermössa att ha till regnbågen, den rosa pop att ha till lila kottarna De sitter så bra på Bus huvud!
    Aaa, får nog köpa såna, de sitter bra på kidsens huvuden också.
  • FlowerPowerMama
    malinkaunitz skrev 2009-10-19 12:45:43 följande:
    Helt OT fråga .. Men har ingen annan att fråga just nu .. Min sambo har barn sen innan .. en kille på 11 år.. Han flytta hit från sin mamma i somras.. Och sen han börja skolan har dom ringt hem varje vecka ungefär... Och vi börjar bli riktigt trött på det.. Men nu hade dom inte ringt på ungefär 1 månad och då tänkte vi köpa en tv till han för att va lite snälla och han hade skött sig.. Men dagen efter vi hade beställt den så tror ni inte dom ringer.. och då har vi tom sagt till han att vi tar den själv.. Så nu skulle han få vänta två veckor med att få den... Sen nu idag har dom ringt igen..Och nu har jag absolut inte någon lust att ge han den alls.. Det är ändå 5000 kronor..Så vad hade ni gjort ni med lite äldre barn?
    Jag hade inte gett honom TV:n förrän han kan visa bra resultat under en längre tid.
    Aldrig att jag skulle belöna dåligt beteende!
    Men nu är inte mina barn riktigt så stora (4 och 6 år), så mitt svar kanske inte var helt önskvärt?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15