Inlägg från: FlowerPowerMama |Visa alla inlägg
  • FlowerPowerMama

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

nikki2006 skrev 2009-11-09 10:49:46 följande:
    vinter overaller 600kr skitbilligtFörrästen flickor 27 intresserade av insamlig till bubblan nu. SKITROLIGT JU, I FEEEEEL THE LOOOOVE
    Kan du inboxa mig ang insamlingen? Eller är det bara speciellt utvalt folk som ska vara med?
    Bloggar, adressen finns i min profil.
  • FlowerPowerMama
    nikki2006 skrev 2009-11-09 12:15:11 följande:
    Nej för bövelen alla som vill får vara med. jag har bett folk inboxa mig så har jag sluppit att höra av mig till alla och riskera att missa nåt. Det är därför jag skrivit om det så mycket i trådenJag inboxar dig direkt
    Jag har inte varit i tråden på länge, var ingen aktivitet under salgen direkt så jag har inte sett nåt insamlingssnack...
  • FlowerPowerMama
    Buttelina skrev 2009-11-10 19:19:39 följande:
    NIKKI: sööta barn i bildis i fiina kombosar Everlonn: såå söt liten buse du har så mysigt hår flowerpowermama: så fina barn, din stora är ju för go i sin glugg dom är så fulsöta när dom tappar tänderna Ängeln: sicken liten söt plutta och fiina flowerbodynharley: fiiina inköp är du gravid??? GRATTIS smurfen: såå fina kombosar på söta lilla tara liljan: så fiin maia var i gitarrerna/småfolk klänningen goa unge
    Tack söta! {#lang_emotions_sunny}
    Verkligen fulsöta, hon är såååå stolt över sin glugg...*asg*
  • FlowerPowerMama
    Zvartaliljan skrev 2009-11-10 19:25:37 följande:
    Alltså OT sorry...skrattade så gott när Felipe fick detta brev från csn idag :"Nu tar vi ett steg till i vår satsning på en bättre miljö och skickar årsbesked på elektronisk väg, istället för med vanlig post"Ehh...och det skickar dom ett BREV med vanlig post för att berätta??

Dom tänkte till lite extra där alltså...*asg*
  • FlowerPowerMama
    Zvartaliljan skrev 2009-11-11 10:57:08 följande:
    Jag har också både älgar, flower och regnbåge sparade i 92 o nu hand-i-hand med. Räknar med att alla kommer passa Maia bra nästa sommar också o då kommer hon ändå förmodligen vara över metern lång!
    Samma här, massor av babyklänningar i 92 och dom kommer passa här till sommaren också, även vovvarna i 86 kommer passa!
  • FlowerPowerMama
    Plummy skrev 2009-11-11 11:05:13 följande:
    Buhu..bara jag som är seg och inser alldeles för sent vad jag vill köpa.. haha
    Förhandsbokade dom jag ville ha i våras, handlade en på salgen och 2 dyyyyrt på Tradera.
  • FlowerPowerMama
    Tejja skrev 2009-11-11 11:21:02 följande:
    Smultron- Fina salgfynd.Ångrar mer och mer att jag inte köpte en softshell...Everlonn- Hur kunde jag missa de tightsen?Jag köpte ju en klänning, med den huvan- så jag letade- men jag hittade inte. Fast det kanske inte fanns så många? Shysst bildserie på hoppande jänta! Nikki- Fiina barn! Och fina kläder! Så söta när de sitter tillsammans på bänken. Och för att inte tala om den helt UNDERBARA kappan som Jessi har. Fanns ingen till oss på lördagen! Harley- Nice shopping! Förstår fortfarande inte varför jag sorterade ut muddbyxorna...måste fått en knäpp på slutet. Smurfen- Fina bilder på tjejjan. Underbara ränder och overallen är riktigt fin!Liljan- Fiiiina kappan! FlowerPowerM- Vilka fina barn du har! Vad är det hon sjunger? Precis sådär (med fingrarna mot hakan) gör Neah när hon sjunger "I ett bryn i skogens slut"Moonis- Håller med, det ser jättemysigt ut! Neah myser omkring med liknande outfit idag- fast lila med gula prickar!Ängeln- Kan ju bara hålla med- Printet är helt underbart! Neah blev helt till sig när hon såg tightsen i samma print. *Varför köpte jag inget mer???*Duntoffla- Han passar ju jättebra i pärlorna, ser faktist ut som en hel karl! Jag undrar lite om det var ett så klokt beslut att inte köpa någon suit...Solouniko- Återigen, VARFÖR köpte jag inget mer i flowerprintet?? Vad fin Starsklänningen är, den skulle lätt kunna bo här hemma! PartyMolly- Fina Salgfynd! Bra med shysst dinoprint på ryggen. Det är ju det som syns när de är i krypstadiet!
    Tack! Hon sjunger "Blinka lilla stjärna". Men fingret gör samma rörelse i sången din dotter brukar sjunga också.
  • FlowerPowerMama
    Tejja skrev 2009-11-11 11:58:28 följande:
    Hahaha...vet du vad, när jag skickat inlägget kom jag at tänka på att det nog var blinka lilla stjärna som hon brukar göra dessa rörelser till, fast sedan blev jag osäker och så lät jag bli att ändra...
  • FlowerPowerMama
    Damien och Adrian skrev 2009-11-12 15:54:07 följande:
    hur tusan ska man kunna köpa ett renoveringsobjekt om banken bara lånar ut 90% av köpeskillingen? *grrrrrr* vi har lånelöfte på 2,4 milj och huset kostar 1,6 men behövs renoveras (nytt kök, badrum och dränering). Banken vill då bara ge oss 1,4 milj ca. det finns ju gott om utrymme!hur har ni andra gjort???
    Knepigt! Vi fick låna 100% av köpeskillingen hos våran bank utan särskilda krav (Nordea)...Att det ska skilja så mycket från människa till människa och bank till bank.
  • FlowerPowerMama
    Damien och Adrian skrev 2009-11-12 16:27:59 följande:
    var det länge sedan? fick ni stort topplån istället?
    Ganska precis 1 år sen...Och vi har inga stora inkomster eller besparingar heller.
    Topplånet är på 10%, vet inte om det är mkt eller lite.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15