Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Det är verkligen olika hur stor mage man får, lite konstigt egentligen eftersom de flesta bebisar är ungefär lika stora
    Jag har ju knappt fått nån mage med de första två barnen, men med Ella tyckte jag att jag blev jättestor, men hade nog ganska liten mage jämfört med andra
    Här är 3 veckor innan Ella föddes och jag kände mig enorm
    Lite dålig bild kanske, men magen syns lite i alla fall
    097.JPG

Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan

God morgon!!
    Kikar in en snabbis innan det är skoldags.
    Känns som jag shoppar dåligt för tillfället, men måste spara till ev. salg

Får nog en fin lurvrånis i lådan idag i alla fall

• Busbellan

Greksmurfen, är det babyproffsen i Växjö som säljer ut?

• Busbellan
    LJ2 skrev 2009-10-10 18:56:41 följande:
    min e ju så smal med, så inte alls lätt o hitta jeans.. såna som e reglerbara måste hon ha här.. ja, jag köper jeans där åt barnen =) tycker de e helt ok priser på saker som slits så mycket.. =) o faktiskt i ullared har de ok jeans åt stora.. o smala i modellen =) o bra priser.. 89 o uppåt.. nåt litet tryck brukar de va på dom iaf.. =) o våra har hållt i 1 år (urväxta, annars bra skick än!)men annars köper jag nästan alla jeans åt henne på lindex o kappahl.. de har jättefina o reglerbara oftast =) hm sitter tyvärr inte så bra på henne nu, men när hon va mindre satt de bra.. tips på några fina ?? har bara köpt 2 på lindex i år än faktiskt... de har passat, till nu.. bara pang.. *suck* jaja.. =)
    Jeans har jag nästan gett upp till Nora, det finns inga som sitter uppe. Och är det ställbar resår så får man dra åt den jättmycket, sen sitter tyget som en påse runt rumpan
  • Busbellan
    LJ2 skrev 2009-10-10 19:05:20 följande:
    en sån hade jag med.. liite har hon lagt på sig nu, men fortfarande smal.. =) har du provat från gekås? de är väldigt smala i modell, så sitter uppe =)) o trillar de med ner, ja då har du en mycket mer smalfis än min!! *o hon e ganska så smal, säger typ alla!!, iofs låång med..*hon e nyss fyllda 8, o får köpa 146-152 på tröjor åt henne nu????? o jeans 140.. ???
    Hon var faktiskt med på gekås för ett par veckor sedan, men hittade inte ett enda par jeans som satt uppe.
    Ja, hon är riktigt smal och har alltid varit det. Hon är nu ca 132 cm lång och väger 21 kg. Hon behöver 134 på längden, men det funkar som sagt inte på bredden
  • Busbellan
    högbergarna skrev 2009-10-10 19:26:47 följande:
    Härligt!! Älskar gamla 80-tals låtar! :)Hej hej!! Blä tuff o hemsk o tråkig dag på jobbet idag!! Jobbar 7-15 imorgon med på detta skitställe sedan är det åter till min huvudsakliga placering!Suktar fortfarande efter den turkos, blå o grönrandiga ESL tröjan! Tror dessvärre jag får glömma den!Å e så grymt sugen på att köpa ngt från småfolk...  oxå.
    Usch vad tråkigt när det är trist på jobbet. Var jobbar du?
  • Busbellan
    högbergarna skrev 2009-10-10 19:31:00 följande:
    Jobbar normalt på en medicinmottagning och akut men har tjänstgöring var tredje helg på en avdelning... eller en del av en avdelning som har blod, lung o mag-tarm sjukdomar. Det hade väl varit ok (fast det är mer intressant på andra jobbet) men personalen är inte rolig att jobba med. Många e rent ut otrevliga!! Ljungby lasarett är det kanske jag ska tillägga.
    Jo, jag hade för mig att du var från samma stad som mig
    Nej, det har ju så mycket med jobbarkompisarna att göra
  • Busbellan
    Greksmurfen skrev 2009-10-10 19:34:06 följande:
    [citat]hejsan....vilken affär var det???och var?gamla babyproffsen i växjö =)
    Åh, vet du om de har öppet imorgon?
  • Busbellan
    lillronya skrev 2009-10-10 19:37:11 följande:
    VAD gjorde du med din pressbild??
    Ja, vi kom ju fram till att jag inte kunde ha samma som duvetvem
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15