Inlägg från: Busbellan |Visa alla inlägg
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-12 20:55:40 följande:
    Ja hon växer nåt SJUKT just nu alltså!!   Jag hinner inte med... Lurvarna i 92 såg urfåniga ut på henne, suitsen är det adjöss med, babytröjor är ett minne blott, hon är blivit så låååååång...Avskyr när dom växer så där ryckigt Får se om hallonoverallen räcker i vinter här
    Oj, har hon blivit lång bubblisen
    Till Ella funkar 92 i vårens lurvar, men hon har 98 i höstens
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-12 21:03:20 följande:
    Japp! Nu har hon verkligen vuxit!! Sedan Augusti märker man en enorm skillnad.. Tom fötterna har spurtat   27 i vinterdojjorna liksom Vi har provat en 98 i höstens å den va för liten, vi måste ha 104:or.. Hittat den lila och den bruna, men jagar hallonen.. Sett den?
    Oj, jag som tycker Ella har stora fötter, men hon har 25.
    Bubblan har samma storlek som August, och han är 6 år
    han har visserligen pyttefötter
  • Busbellan
    ChokladMoshin skrev 2009-10-12 21:10:48 följande:
    Jäpp, ´behöll samma bild så ni skulle känna igen mig!! Allt bra men hoppar inte så mycket, så jag har varit lite frånvarande jag med.
    Usch nästan pinsamt att fråga, men vad hette du innan, det står helt still. Inboxa mig om du inte vill skriva det här
  • Busbellan
    ChokladMoshin skrev 2009-10-12 21:26:08 följande:
    Fru Taliban om det hjälper
    Ahh, nu kopplar det
  • Busbellan
    ChokladMoshin skrev 2009-10-12 21:27:56 följande:
    Blev lite förvirrad själv när du bytt pressbild, slipper man blanda ihop dig med den andra nöten. Synd att det var du som blev tvungen att byta bara.
    Äsch inte så farligt att byta, man måste ju förnya sig ibland
  • Busbellan
    Tasha78 skrev 2009-10-12 21:30:26 följande:
    vadå tvingade dom dig byta
    Nej, men det finns en som har samma presbild som jag hade innan. Jag hade bilden först, men den andra verkade inte vilja byta och jag vill inte så särskilt gärna bli förväxlad med henne
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-13 19:14:09 följande:
    Japp! Hon har fått fyra stycken nya i 110! Helt sjukt egentligen men det är vad som va mest lämpligt i måtten Lite uppvik i ärmarna blir det allt, men annars är det inga problems..Skulle gissa att hon dragit över 95 cm faktiskt..
    Oj, jisses 110
    jag som tycker Ella har långa armar.  Hon är ca 92 cm lång, men 98 i lurv räcker alldeles utmärkt
  • Busbellan
    RååSa BuBBlan skrev 2009-10-13 19:22:04 följande:
    Säger ju att hon vuxit som en tok 27 i dojjor, 110 i lurvar, 104 i Molo tröjor... Från att ha haft baby 92 i Augusti Tror vi ska gå till bvc snart o väga o mäta
    Ja, det kan bli intressant att se den kurvan
    Kul när de växer men inte kul när de växer ur alla kläder
  • Busbellan

Jag satt ju här och tänkte slänga ut bl.a en lurv ikväll på T, men efter vad ni skriver så vet jag inte om jag vågar

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15