Inlägg från: Zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • Zvartaliljan

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Incommunicado skrev 2009-10-09 10:24:15 följande:
    God morgon tjejer! Vaknade halv tio idag, det märks att jag tagit lite semester. Adrian knäcker revben just nu, kan inte böja mig el nåt, han har sitt huvud på ett galet ställe. Jag har sagt till honom att vända sig ner men han verkar inte lyssna. Börjar bli nervös för vändning... Apropå Adrian, Liljan o loppan - om könsul visade fel på mig och det blir en tjej så har jag kartongvis med Molo som ska ut på T - det blir rena salgen. BM var något tveksam, inte alls 100% som med Damien. Ska bli spännande! När hade du ditt könsUl, snart väl?
    Ja de sa ju till mig att Maia var en pojk Det är därför jag inte ska göra könsUL utan 3D/4D där jag kan se TYDLIGT vad det är Har tid på tisdag *IHHHH*
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-09 10:39:26 följande:
    Då ska lille Pedro granskas Du sitter ju i samma sits som Incommunicado om det verkligen är en liten Pedro- fast massvis med flickiga kläder istället
    Ja men då kör vi ett byte då Eller hur incommunicado Fast jag är ju ganska unisex av mig så det är mest klänningar som ryker i så fall. Jag använder typ allt även på en pojke T.ex finaste småfolkssuiten i benvitt med rosa elefanter på och gula klöver {#lang_emotions_kiss}
  • Zvartaliljan
    FL Lisa skrev 2009-10-09 10:52:14 följande:
    så gjorde faktiskt jag också. Jag blev förvånad över resultatet tidigare...så det ska bli spännande att se hur rösterna faller nu när det inte är lika lätt att fuska
    så du såg hur det såg ut igårkväll De siffrorna var ju helt åt skogen!
  • Zvartaliljan
    lillronya skrev 2009-10-09 10:54:37 följande:
    Nämen oj! Nä det är ju tokfel! Bra att de ändrade det då.
    Ja jag skickade ett mail o sa att jag kan sitta hela dagen o rösta på mig själv (var ju en annan som gjorde det uppenbarligen!) för att försöka vinna, men så vill jag inte vinna!!! Hela tävlingen har varit knäpp från start...jättemånga udnerbara klänningar som inte gick vidare. Kolla i snövitgalleriet på Versans UNDEBARA klänning som hon målat med snövit som blir kysst på {#lang_emotions_heart}
  • Zvartaliljan
    FL Lisa skrev 2009-10-09 11:00:13 följande:
    nope...såg det igår på förmiddagen och reagerade redan då. Kan tänka mig att det såg än värre ut igårkväll
    jodå...hon gick upp i nästan 1000 röster {#lang_emotions_surprised} Vet inte om det var hon som hackade systemet så jag lyckades rösta flera gånger också...för innan har det inte gått utan jag har bara kunnat trycka på "visa resultat" men helt plötsligt gick det o då fattade jag hur det kunde ha blivit så lustiga siffror!
  • Zvartaliljan
    Smultronhjärta skrev 2009-10-09 11:07:03 följande:
    Det är ju samma princip som regnskydd till vagnen så jag är rätt säker på att den kommer funka till babyskyddet också. I annat fall få man väl justera gummibandet eller dra ner den längre ner runtom
    Så praktiskt! Skitbra ju o kunna dra av det lätt när man kommer in även om bebisen somnat
  • Zvartaliljan
    nikki2006 skrev 2009-10-09 11:13:34 följande:
    MVP????
    Minpluddevutt

Jackan är lång och varm o go. Kan vikas upp med mudden inåt så blir den normallång. Tyget är dock inget som tål mycket lek...kan säga att fastnar Maia i en trädgren med den jackan så kommer det nog bli hål direkt...det är liksom tunt o känns inte alls slitstarkt. Men som typ shoppingjacka eller åka-biljacka så är den perfekt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15