Inlägg från: Stormis |Visa alla inlägg
  • Stormis

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Buttelina skrev 2009-12-08 23:44:19 följande:
    stormis, förstå mig inte fel nu jag vill inte vara neggo butte förstår att du har det jobbigt och det är en jobbig tanke att lillebror bara växer och växer där inne... och dessutom är julen så nära..MEN jag hade ändå väntat en vecka till
    Närå, innerst inne håller jag nog egentligen med dig. Och ChokladMoshinen (vad är det för nåt förresten? Jag blir fikasugen varje gång jag ser ditt nick - är jag helt fel ute ?).

Oavsett så ska det ju göras fler kontroller imorgon innan det ens är aktuellt att tänka på det ena eller andra alternativet .
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF i morgon.... ♥♥♥
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-12-08 23:53:37 följande:
    Haha..två barn senare och jag har då aldrig sett skymten av den där tjuuuusningen
    Bara ett barn än så länge, men var inte heller helt charmad av den där vattenavgången och sen väntan på värkarna .
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF i morgon.... ♥♥♥
  • Stormis
    ChokladMoshin skrev 2009-12-09 00:00:26 följande:
    Hihi, kul att göra nån fikasugen Moshi kommer från barnens bok www.bokia.se/bok/9789129671131/var-ar-jordgub.../ och choklad för att jag är beroende Ooooh, förlossningen är ju det bästa!! Slår ju hardcore nuppet med hästlängder Hehe, vi bestämmer att det är det!!

Nä, den Moshinen funkar inte för mig. Jag bestämmer from nu att det är en liten bakad kladdig sak som man inte kan få nog av {#lang_emotions_tongue_out}  .

♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF på Anna-dagen ♥♥♥
  • Stormis

God natt alla och tack för alla lyckönskningar.
    Jag håller er på sträckbänken så läääänge jag kan med hur det går .
    Och vad som än sker så är det så det var meningen.
    Jepp, så bestämmer vi! {#lang_emotions_heart}

♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF idag.... ♥♥♥
  • Stormis

Hej hej alla!
    Hemma igen, valde att avvakta med igångsättningen, men har satt bokat in mig för ny koll på måndag... Så snälla alla, håll nu tummarna för att det drar igång av sig själv innan dess. Smultrons och Buttes knep nu testat .

♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF i dag.... ♥♥♥
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-12-09 14:38:45 följande:
    Hej!Ja jag har sagt att han kommer spika BF så han har ju några timmar på sig Testa på *nuppelinuppnupp* Haha- precis det är hardcore i Varberg
    Men har du skickat sms? Jag har inte fått nåt??? Passar bra idag, men det känns ganska osannolikt faktiskt... Men 091209 hade ju varit ett snyggt personnummer . Känns iaf bra att veta att de sätter igång mig om jag vill, men jag väntar tills på måndag till att börja med. Då är det nästan en vecka över och i Norge låter man en inte gå över längre så känns det mer ok att sätta igång mig enbart för min skull. För i dagsläget behövs det inte för bebisen. Men mitt bt har legat typ 115/65 hela graviditeten. I måndags var det 136/81 och idag 138/95 så nåt händer ju i kroppen iaf. Trööööööööööööööööööött.

Fick fin post idag från bl a Babyshop och maken gillade Brazil blue-lurven skarpt i färgerna så det var ju kul . K inviger den att sova i nu.
    ♥♥♥ Dotter 0710 & lillebror i magen med BF idag.... Kom ut NU!!! ♥♥♥
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-12-09 14:54:49 följande:
    Undrar vart det sms:et har tagit vägen då Äh jag skickade ju egentligen bara en massa kärlek i textformat Jag har också fått Babyshop post men ännu inte hämtat det, sen fick jag denna:www.tradera.com/Body-med-algar-stl-74-marke-m...Trodde det skulle vara något lurt med auktionen men det var visst ett riktigt fynd Så nu är det bara 12 paket kvar som jag väntar på, har tagit mig i kragen och räknat nu eftersom jag först inte kunde komma på vad jag hade fått från Babyshop
    Jag vill ha kärlek på sms {#lang_emotions_heart}. Skicka igen!!!!!!!!!!! Behöver lots of löööööv nu!
  • Stormis
    Smultronhjärta skrev 2009-12-09 15:03:15 följande:
    Hihi..får skriva ett nytt lööövligt sms då eftersom lillebror fortfarande inte har tittat ut *gamla funkar inte då*
    Nä, då får du ge f-n i det gamla . Inte retas ju {#lang_emotions_undecided}. Hi hi {#lang_emotions_gravid}...
  • Stormis
    Tasha78 skrev 2009-12-09 20:01:35 följande:
    Hur stor är chansen att hitta en suit i 50 med bilar på blå bakgrund på salgen
    Tror att jag såg såna på salgen nu i höstas i nån liten stl eller tom stor. Ganska säker, men vet inte vilken stl. Och på salgen kan det ju dyka upp vad som helst gammalt. De två tidigare har det ju inte funnits ett lamm på, men nu i höstas dröste det ju av suits i 86 och knappisar i 92.
  • Stormis

Förresten, Småfolks NYA lurvar på BoR idag! 499 kr dock, men ok rea för ett så nytt plagg? Synd att jag inte älskar rött...

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15