Damien och Adrian skrev 2009-12-10 21:19:54 följande:
Finns lite att välja mellan... Men är nog ganska latmask och kör BB-s egna kläder där. Har med brunbruna Katvigsuiten i väskan dock. Gissar att den sitter bättre än Molos i samma stl på nyfödd eftersom den är smalare.
Flock skrev 2009-12-10 21:21:14 följande:
Lite fusk är det nog.. Heter ju Anna själv så det var lätt att lägga på minnet Du har varit duktig!!! 5 veckor är lång tid i detta stadiet i livet Min mellan pojke är född två veckor efter storasyster och jag minns oxå att man var helt inställd att få barn då och de två veckorna var verkligen pest fast det fortfarande inte var
BF.Håller tummarna att han vill komma ut till er i helgen och att allt gåt bra!!

.
Tejja skrev 2009-12-10 21:29:36 följande:
Stormis- Tack för tipsen, men det är nog rååååsa jag vill ha... Har jag förresten sagt att min första kom i vecka 35+4 och jäklar vad beredda vi var på att tvåan skulle komma tidigt. Blev sjukskriven tidigt i gravistietn pga sammandragningar etc. Men så kommer han
bf -2. Trean kom
bf-1
Samma som här då, fast vi är på plus nu... Å andra sidan kom er första lite tidigare än mig. Men så skumt att det kan vara så olika med samma förutsättningar!
Smultronhjärta skrev 2009-12-10 21:30:56 följande:
Inte hittat ännu- det finns så många coola! Även dina förslag var ju tuffa..Denna ligger högt på listan just nu:
shop.textalk.se/se/article.php?id=2278&art=85...Men det tråkiga med det hela är ju stöldfaktorn..Jag har varit såå nära att köpa en Paul Frank cykel till mig själv flera ggr men alltid avstått eftersom jag vet att jag troligen inte kommer få ha den i fred..Trist men sant
Supertuff. Men du, flak är nästan ett måste. Karla älskar att lasta!