Inlägg från: Buttelina |Visa alla inlägg
  • Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

melizza skrev 2009-10-20 10:03:55 följande:
    Ja ibland känner jag att varför ska jag sälja kläder egentligen när jag ändå inte får nåt för det. Men det ska jag absolut säga till gubben sen när han kommer hem att det är verkligen att säkerställa framtida tradera kontot och dotterns garderob. Fast då kommer jag väl få höra att då behöver du ju inte köpa kläder på ett halvår minst eller? Han tycker ju att det är helt sjukt att ni åker dit med 5-10 tusen spänn och bara köper kläder till barnen. Ha ha galet liksom. Han tycket att man borde klara sig på 2000 kr i månaden till kläder för 3 tjejer.....hallå liksom. Ja men det bli ju 24000 kr per år....det borde du ju klara dig på.  När vintern kommer så behövs det mer än 2000 kr säger jag till alla dya vinterkläder men då tycker han att då får jag väl spara dem 2000 kr från föregående månad. Ha ha han är galen min gubbe.
    så han betalar inte ens nått av vinterkläderna {#lang_emotions_surprised} utan tycker att du får spara till det? galet
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • Buttelina
    http://www.babyshop.se/system/search/product.asp?id=4042

titta trådens egna lilla emelie
    JuliaochNelly skrev 2009-10-20 10:23:45 följande:
    Heej gumms! Jag har haft något psyko som anmält mina inlägg helt planlöst & det hela blev faktiskt så jobbigt att jag bestämt mig för att ta bort mina bilder & allt. Nu har jag dock nog luskat ut vem det var och känner mig lite bättre. Känns så lustigt då man känner sig påhoppad och inte vet vem det är.
    anmält för vad liksom {#lang_emotions_surprised}

*kramar*
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-10-20 10:40:17 följande:
    jaap jag har mejlet med en moderator och förklarat för personen hur det ligger till och givetvis så kan dom inte säga vem det är men moderator sa inte heller att jag inte hade rätt. helt random typ " hej vad gör ni tjejer" och bilder på barnen som inte alls vart olämpliga eller konstiga med motivering att jag kanske säljer märket haha nä nu när jag lagt ihopa 2 + 2 kan jag inte annat än att skratta så tårna rinner. Men ett tag där tog jag åt mig och blev både ledsen och lite skrämd. därför är alla bilder borta.
    mm förstår att det kändes läskigt så himla trist
  • Buttelina
    seadwarf skrev 2009-10-20 10:48:54 följande:
    men åhh .. den bilden hade jag faktiskt inte ens sett .. lillpluttan.. hehe..
    jättesöt
  • Buttelina
    seadwarf skrev 2009-10-20 10:55:23 följande:
    Hon borde dyka upp i nåt reklamutskick från Lindex snart framåt jul också ...
    hehe kul ska hålla utkik
    melizza skrev 2009-10-20 11:00:32 följande:
    Ja, han är lite knäpp...nu har jag ju köpt 2 jackor till Stella och varsin jacka till dem stora tjejerna från HM så dem var billiga. Sen har jag köpt vinterskor till alla 3 och jag kan säga att allt detta har inte gått på 2000 Som tur är så behövde jag inte köpa overall till Stella. Men jag får fuska och lura honom lite ibland och säga att det går ju inte att hitta en bra jacka för 200 spänn som han tror och då släpper han det lite och säger att ja ja... och sen får man ju säga att om jag köper märkeskläder så går dem ju att sälja än att köpa icke märkes som man inte får nåt för sen när det ska säljas...
    haha ja lite knäpp är han nog allt
  • Buttelina
    seadwarf skrev 2009-10-20 11:02:15 följande:
    mm, hon är en liten goding :P.. så himla rolig nu.. härmar allt man säger.. o hoppar o skuttar o skrattar för det mesta *s*.. sen är hon så liten o pluttig med.. hon är 19 månader och väger bara 8960 gram och är 80 cm lång ..
    haha lilfisen då hon verkar vara så go

har ju en vän som också har en liten tös. hon är 17 månader snart och väger 8500 ca... jag har varit orolig för henne förr och nu börjar även bvc gå in och oroa sig. ÄNTLIGEN säger jag!!! riktigt sen i utveckligen är hon
  • Buttelina
    Tjollabolla skrev 2009-10-20 11:08:35 följande:
    ÅÅÅHHH jag hoppas på lurvig post idag!! Kommer den inte idag blir jag lite smått orolig för vad posten hittat på med min Lurv...
    lurv? vilken lurv
  • Buttelina
    JuliaochNelly skrev 2009-10-20 11:20:57 följande:
    åååå idag har viggo älgsuiten som kom med posten igår *älskar* måste köpa fler suits till honom igen, dom är perfekt nu på vintern under overallen.Och Nelly har fiiiina nya kattkläningen med meandi velour byxor sååå fint.
    älgarna är såå fina
    SmillaMilla skrev 2009-10-20 11:22:54 följande:
    BLÄsitter ju bara o gråter. VARFÖR?vill ju inte ens ha fler barn. Någon som kan förklara detta?
    åhh men gumman du har ju förlorat något trots allt kramar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15