Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

hej hej flickor hur mår ni. Jag sitter och väntar på avslut på t{#lang_emotions_tongue_out}{#lang_emotions_money_mouth} och sen skall jag ducsha och göra vid mig för idag skall vi på middag hos farmor och farfar

• nikki2006

ronya vad tuff emilio blev i kiss tröjan och de brallorna var ju superfina till{#lang_emotions_cool}

• nikki2006
    lillronya skrev 2009-11-22 11:42:33 följande:
    Hej hej!Känns som att livet börjar tamla på plats igen nu här. Alicia mår ganska bra igen efter misstänkt svinis. Emilio är trött och får en hel del astmamedicin men ingen feber ännu idag. Håller tummarna!Mysigt med midag hos farmor och farfar! Jaaaa visst blev han cool?! Nyklippt idag också. Brallorna är snygga med ja. Tog de från Anjelin. Började bli korta till henne ändå.
    Mysiga kudden med ju
    Sån skulle man haft till sig själv hi hi.
    Skönt att E mår bättre, måste vara jobbigt med andningen nu ju
    Ja det skall bli super trevligt hos farmor och farfar man brukar gå upp 2 kg där bara för det är förrätt, middag, efterrätt och sen tårta med kakor också{#lang_emotions_surprised}
  • nikki2006

glömde säga att nu har jag beställt småfolk jackorna och en småfolk pyamas med ugglor till julklapp

• nikki2006
    lillronya skrev 2009-11-22 11:57:22 följande:
    Ja den är go den. Inget vidare väder för asmatiker nu nej...Brukar vara så när man får go middag. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ
    kunde inte motstå jag älskar ju de jackorna och än sålänge ser det mycket bra ut på t så då har jag råd Får bli fina julklappar till dem{#lang_emotions_heart}
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-11-22 12:04:43 följande:
    Ja de jackorna är så himla fina!Jag vill också ha sådär mycket på T så att det blir massor med pengar! Har inte så mycket att lägga ut..
    Det har du visst om du bara kan slita dig från lite saker hi hi
  • nikki2006

Hej hej Är det nån som vet om det hänt nåt med malinkaunitz??? Har inte sett henne i tråden eller hört av henne på nästan en vecka{#lang_emotions_surprised}

• nikki2006
    Buttelina skrev 2009-11-23 19:35:22 följande:
    hon är bara AVIIIIIS!!
    vadåååååå bakar du?????
  • nikki2006
    Greksmurfen skrev 2009-11-23 19:39:45 följande:
    HAHAHAHAHA... nää tro inte det bakas än ... men ja vatt på henne tycker det ska bli en 3:a
    ojoj oj butte och en småtting till, det blir dyyyyrt hi hi{#lang_emotions_money_mouth}{#lang_emotions_cool}{#lang_emotions_money_mouth}
  • nikki2006
    FlowerPowerMama skrev 2009-11-23 19:49:28 följande:
    Men OJ vad det ska bakas bebisar här, GRATTIS till samtliga gravida! Är smått avis, men det _ska_ bli bebis här med någongång, får väl se när.
    Det var dig jag vann fina småfolk klänningar av va??? Jag betalade för några timmar sen
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15