Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

SmillaMilla skrev 2009-11-27 12:11:48 följande:
    hmmm ja då skulle knaske 98 vara bra till Svea. Hon är ju lite kortare men mycket rundare.
    Jag tro att 98 blir bra till svea för hon är ju ungefär som Jessie och hon skall få 98 nu
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-11-27 12:04:01 följande:
    den råååsa SÅ fin ju!! O Maia som redan har överflöd av lurvar Men de i 98 ryker nog nu...så ut med 2 o in med 1 är väl ändå en bra deal
    Jag är så sugen på den mörka med lime kant{#lang_emotions_tongue_out}
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-11-27 12:36:45 följande:
    den mörkblå? Fin men jag föredrar lila med mint eller grön med blå...kommer bli någon av dom till lillebror
    ja den mörkblå, gillar den mäst av alla denna gången Tur att vi inte har samma smak alla för då hade det blivit enformigt hi hi
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-11-27 12:38:58 följande:
    *SAKNAR* att 3 dagar kan kännas som så låååång tid när man inte får träffa sin lilla loppa
    Ja det är klart{#lang_emotions_cry}Men du får snart krama och gosa med henne. Tänk på att detta är för lillebrors bästa. Hon har det säkert bra ändå och saknar dig nog mycket med{#lang_emotions_flower}
  • nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2009-11-27 12:47:32 följande:
    Jag håller med dig! Köpte den på studs*instant love*. Visst var det den som kändes mest "ny" i förhållande till de andra kombosarna Tror det var därför jag fastnade direkt...
    Ja de andra var mycket lika sånt de haft innan. Blev också kär direkt fast jag absolut inte behöver fler lurvar Har inte bestämt mig om det blir nån än{#lang_emotions_sealed}Nu har jag fotat lite till t så nu väntar jag på att skruttan skall vakna och lämna plats vid tradera datorn
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-11-27 12:54:18 följande:
    hon saknar inte mig ett SKIT Hon vill inte prata med mig i telefon eller nåt...hon har ju mormor o morfar *favoriterna*. Var i skogen igår o la ut äpplen till älgarna o busade runt med morfar o hade jätteskoj. Sen hade de varit hos gammelfarmor o sen handlat godis, allt medans hon fortfarande haft ett trasigt gammalt nattlinne på sig så morfar fick en utskällning av mormor sen för att han visat upp henne så
    hi hi Men då är det ju okej, om hon är okej och har såååå roligt så måste det väl ändå vara en liten tröst{#lang_emotions_wink}
    Hon kanske inte vill flytta hem sen
  • nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2009-11-27 12:57:19 följande:
    Lurvförbud är till för att ignorera..Maken talade strängt om för mig runt lunch att Max inte behöver fler lurvar(då var jag på väg att köpa en ur höstens kollektion) men när jag såg den blå på kvällen så var det där förbudet som bortblåst
    Ja du får väl ta ett extra låååångt bad ikväll med mannen så förlåter han dig {#lang_emotions_wink}
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2009-11-27 12:58:50 följande:
    är det lönt att lägga ut lurvar på t nu  har 2-3st som ska ut. favorsar som är för småå snyft
    Mina gick sådär. hade en superfin ljus lila som jag fick 270kr för. Tyckte den var värd minst 350-400
  • nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2009-11-27 13:00:45 följande:
    Redan fixat Jag hade väntat till våren faktiskt!
  • nikki2006
    Buttelina skrev 2009-11-27 13:02:43 följande:
    hmm ja det är ju en sån jag ska sälja
    tyvärr hade nog också väntat till våren med facit i hand
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15