Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

SmillaMilla skrev 2009-10-31 21:28:23 följande:
    Måste också vara lite ot. När bytte ni säng till era små? Från spjälis till växarsäng. Vi bytte i dag till Svea, hon är 2 år o 2 månader. Om några månader får hon en liten kusin som skall få ta över hennes spjälis så tänkte förbereda henne redan nu. Men ungen har ju smått panik när hon vaknar nu (vaknar som vanligt ungefär varannan timme eller oftare). Tror att hon sover men ropar Svea soooova.
    Vi bytte när Max var 1 1/2 och det har funkat kanonbra från dag 1 Å andra sidan har vi aldrig samsovit så han är van vid att sova själv...
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta

God kväll kanske jag ska säga också

Vi har nyss kommit hem efter att ha varit och ätit julmat hos svärmor-såå himla gott med köttbullar,grönkål och janson{#lang_emotions_tongue_out}
    Nu är bollen i rullning så imorgon kastar vi upp julslingorna

• Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-31 21:50:08 följande:
    Shit! De e ju snart! Byter jag till T nu så knallar hon ut ur sängen direkt! Hon ska aldrig sova när man lägger henne längre... blir jätte ledsen, gallskriker i 2 minuter sen deckar  
    Jo det är ju lätt hänt..Vi byggde ju säng själva och valde då en vuxensäng för att kunna införa läsa-bok rutin tillsammans. Nu vet Max att man ska sova efter att ha läst två böcker och det är himla skönt*inga protester* Visst var det mycket vilja till en början då han är j**ligt envis men mamman är ännu mer envis så..
  • Smultronhjärta
    Flock skrev 2009-10-31 21:53:46 följande:
    Pyntar ni överallt eller var börjar ni?? Första advent tar vi fram ALLT.
    Nää-vi tar fram alla ljusslingor som väl är ett tiotal..Adventssljusstakarna brukar vi plocka fram i mitten på november.Julgranen tar vi in i någon vecka innan första advent tillsammans med tomtarna
    I år ska vi pynta altanen som galningar eftersom vi inte betalar el själva- då kanske min slappa hyresvärd inser att det lönar sig bättre att vara hjälpsam någon gång
    Flock skrev 2009-10-31 21:52:46 följande:
    haha. Du är för rolig! Vi har varit på julmässa. Fick smaka grönkål, Mums! Kan längta som en tok efter grönkål när det närmar sig jul..
    Ja, vi äter julbord varje allahelgona-alltid godast första gången på året
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-10-31 22:09:06 följande:
    Ingen aning. Tänkte om det var nån här som kände till nån nätbutik med tyger. Behöver ju "porrludd" till trallen, you know.
    Här är lurvigt tyg
    www.stoffochstil.se/Katalog/Bolig.aspx

Vet dock inte om det är tillräckligt porrigt
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-10-31 22:09:06 följande:
    Ingen aning. Tänkte om det var nån här som kände till nån nätbutik med tyger. Behöver ju "porrludd" till trallen, you know.
    eller här
    www.tyg.se/Tyger/Klaedtyger/Imiterad-lammfaell.htm&SessionId=&a=catalog&t=778&c=971&p=971
    www.tyg.se/Tyger/Klaedtyger/Teddy-Plysch.htm&SessionId=&a=catalog&t=778&c=148567&p=148567

Päls
    www.jonic-textil.se/catalog/index.php&osCsid=12d0ddef7a5dfafb1224b09f6217a39f
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-01 10:28:46 följande:
    Finns de någon som har pengar över....
    Japp och jag snubblade visst på köpknappen där{#lang_emotions_dreamer}
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-11-01 11:20:45 följande:
    Dom rika dom kan
    Hihi..Småfolk är ju trots allt min stora kärlek, så min Molokassa får gärna krympa lite då Så nope inte rik,snarare fattigare på onsdag
  • Smultronhjärta
    JuliaochNelly skrev 2009-11-01 11:30:21 följande:
    den är ju borta, jag tömde ju allt för någon vecka sen då jag haft något psycko som anmält mina inlägg. Så nu lägger jag inte ut mer bilder på barnen. Vad härligt, jag ska inte åka men har skickat bud Idag har Nelly katvigs rosa/rosa leggins & älg tunikan såååå fint
    Men du..lägg in någon annan bild som avatar då-finns ju massa roliga bilder på google bilder Kanske finaste blå bilen
    http://1.bp.blogspot.com/_hkPc7gKhD7M/SOtuOQDqoWI/AAAAAAAAACQ/o8bYUlN1CEI/s320/hemglass.gif
  • Smultronhjärta
    JuliaochNelly skrev 2009-11-01 11:45:27 följande:
    Heeej gumman allt bra? SMULTRON nååå duger kråkan?*asg* tror jag ska byta mitt nick till kråkan. Har ju velat byta länge. Jag skaffade ju mitt fl konto innan lillebror fanns.
    Jaaa-Kråkan är ju tuff
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15