• LJ2

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

LJ2 skrev 2009-11-30 13:07:24 följande:
    jag ska åka MINST första o sista har jag sagt.. ska ta ledigt för o åka får man full bil kanske jag åker nån mer dag
    haha.. nu e jag lite dryg.. inte samma salg jag pratar om.. =)) *antar jag??*
    men jag ska nog åka på den med!!! bara jag får veta när den e..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Buttelina skrev 2009-11-30 13:08:15 följande:
    men ändå bra!! ni får säkert veta att allt är ok
    ja.. hoppas eg dete  magsjuka, så de inte tror det e hjärnskakning..
    men hoppas verkligen ändå inte det e magsjuka.. då blir vi liggandes flera dagar, vi andra med..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Buttelina skrev 2009-11-30 13:09:32 följande:
    jag pratar om molos lagersalg jag där jag hoppas hitta badges klänning
    ja men då va jag inte dryg ju
    enda salgen jag pratar om e molos.. men ni hade ju nån nu med..
    så trodde sen de va den...
    men då e jag inte dryg *bra det*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

nu har han 38.1 med... *suck*
    kan feber komma med vid ev hjärnskakning??

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    LJ2 skrev 2009-11-30 12:06:35 följande:
    Hej tjejer... Lite hjälp nu igen då... vaknade 3.30 av att max gråter, o ropar efter oss, sen kliver han upp o kommer in.. ska klappa han på kinden o känner att jag blir blöt.. tänder lampan o ja.. han e totalt nerspydd.. hela han, händerna, pyjamas, säng, snutte.. ja.. så tvätta han, byta i säng*sambon tar sängen o jag sonen* sen lägga sig med hans dörr öppen.. sen kräks han igen *hinner till toan!!* o igen.. nån halvtimme mellan gångerna.. o sen går han tydligen upp o dricker på lilla toan.. o hinner utanför sitt rum innan han spyr ner hallen o sig igen... så.. EV magsjuka.. MEN.. vi va o badade igår efter jag från jobbet.. han får för sig o hoppa där.. *en liten bro över till barnbassängen* så hoppar 4 trappsteg, o när han landar så halkar ju fötterna undan o han smäller huvudet i golvet.. blir ledsen, o tröstas *jag va i bubbel med lillan då, så sambon som va med han* sen fortsätter han leka o bada o åka kana o allt.. sern duscha, klä oss o sen mcdonalds.. han äter jättebra o e pigg hela tiden.. min första tanke va hjärnskakning.. men överallt jag läser så står det att kräkningar kommer med en gång, o att man blir slö o trött o huvudvärk som första symtpom innan man kräks.. o att kräkningar isf kommer ganska så tätt inpå.. har de inte spytt kraftigt inom 6 timmar e det inte hjärnskakning.. så.. vad tror ni?? va det bara tillfällighet att han spydde o blev magsjuk just nu?? pratadae med mamma *6 barn* o hon har inte hört eller varit med om att man spyr 12 timmar efter.. dessutom ska man va trött o slö o ha huvudvärk sa hon.. ? jag har inte haft nåt barn med det innan, så vet inte.. hoppas väl på att det INTE är kräksjukan...
    såhär har jag det.. dessuotm feber på han nu med..
    ska va där o kolla han halv tre..
    hon gillade inte att han kräkts alls.. men pos att han va pigg *då iaf, upptäckte febern för 15 min sen*
    hoppas inte det e hjärnskakning, men hoppas inte heller på magsjukan *då har jag 2 barn till som kommer kräkas inom kort!!! plus jag o sambon*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

dessutom e 92 i fjäril slut överallt, o 110 i haj *muttrar*

o nu ska sambon till jobb bara hux flux, o jag får ta med 2 barn till förutom sjuk son till vårdcentralen.. *suck* smidigt värre...
    ingen som e hemma o kan ta dom.. =((

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Tasha78 skrev 2009-11-30 13:39:41 följande:
    knapptröja eller
    mm..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Buttelina skrev 2009-11-30 13:41:52 följande:
    vad söker du i fjäril 92 och haj 110? båda finns i tröjor hos llm
    e nog enda jag har glömt o titta hos.. har suttit o klickat på varenda sida annars tror jag (typ 15 st sidor!)
    *lagt i varukorgen*
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Buttelina skrev 2009-11-30 13:44:34 följande:
    men det är oftast hög feber det rör sig om. du ska ju kolla upp honom, vilket är bra tycker jag! hoppas att det bara är en slump att han kräkt och fått feber!!
    ja.. tar faktiskt hellre magsjuka på alla än att han ska ha fått en så ordentlig smäll!!
    hoppas de kollar ordentligt nu bara!!
    inte hög feber än iaf.. va lite varm bara så därför han tog febern på han.. men feber iaf..
    iofs kollade jag inte den i morse *kände på han o inte alls varm då!!*
    men ändå.. skulle kollat den.. =(

jag hittade mina tröjor iaf =)
    ska bara betala dom med..
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15