• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Pepper79
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-19 11:39:57 följande:
    Hej tjejer!Fick lämna jobbet för hämtning av sjukling på dagis... Min första vab dag! Hur sjutton gör man nu då? Anmäla, begära, intyg från dagis.. jag hänger itne med riktig....
    Du får skicka efter papper från fk och sedan ska dagis bekräfta att t verkligen är sjuk och sedan ska de tillbaka. Tror att det är så det fungerar.

Inget allvarligt hoppas jag? Tråkigt när de är sjuka

Så trög i huvudet idag så tittar in här lite istället för att jobba
    (¯`°?.¸ ღ Aline 2008-07-19 ღ ¸.?°´¯)
  • Zvartaliljan

Kan berätta att Maias lilla kusin på 5 månader har gått om hennes vikt vid 1,5år!! Det ni! Han är precis sån som jag vill att lillebror ska bli, ett matvrak som växer som bara den Han är inte tjock, normalstor på det viset, han är väldigt lång o stor hela han istället. Har strl.74 nu {#lang_emotions_surprised}

• 1 och 1 är 3

Pimm: Visst har hon varit lite snuvig men de hör väll hösten och dagisstarten till!? Hon va pigg i morse, stor tallrik gröt och två mackor på dagis. Men nu, helt off och varig från ena ögat... min lilla fisa!

Melizza: Tack, jag hittade! Vilken djungel det här är alltså!

080826 - Puma Teolin
  • Pepper79

Har tittat lite i salgtrådens bt. Har konstaterat att listan till en eventuell salg kommer att bli lååååång . Var ju så mycket fint i vårens kollektion.....

(¯`°?.¸ ღ Aline 2008-07-19 ღ ¸.?°´¯)
  • malinkaunitz
    Zvartaliljan skrev 2009-10-19 11:51:12 följande:
    Kan berätta att Maias lilla kusin på 5 månader har gått om hennes vikt vid 1,5år!! Det ni! Han är precis sån som jag vill att lillebror ska bli, ett matvrak som växer som bara den Han är inte tjock, normalstor på det viset, han är väldigt lång o stor hela han istället. Har strl.74 nu
    Ja kusinen till angelina fyllde 5 förra veckan .. Hon är en riktigt spinkis.. född i vecka 26.. väger 11,1 kg och det ser inte så trevligt ut.. Hon får behandling nu med hermoner och växer som den på längen men vikten står kvar.. hon Kunde ha ida T kappan jätte fint på henne..
  • Helle
    Pepper79 skrev 2009-10-19 11:52:19 följande:
    Har tittat lite i salgtrådens bt. Har konstaterat att listan till en eventuell salg kommer att bli lååååång . Var ju så mycket fint i vårens kollektion.....
    har du någon länk?
  • Lewisia

Läser mycket här o kollar bt men nu har jag problem :D. Har köpt en idaT fleece overall ( se bildgalleri) och söker en mössa till.. helst den i fleece som hör till då den inte fanns kvar här i butiken på Åland...
    Ska vara i strl för en på halvåret kanske.
    Babuska (molo= kan också funka kanske i färg, men hittar inte den heller i ngn webbshop i rätt strl.
    Så, tips :D??

• melizza
    Lewisia skrev 2009-10-19 12:06:40 följande:
    Läser mycket här o kollar bt men nu har jag problem :D. Har köpt en idaT fleece overall ( se bildgalleri) och söker en mössa till.. helst den i fleece som hör till då den inte fanns kvar här i butiken på Åland... Ska vara i strl för en på halvåret kanske.Babuska (molo= kan också funka kanske i färg, men hittar inte den heller i ngn webbshop i rätt strl.Så, tips :D??
    Här finns ida t mössor: http://www.lillamirakel.se/
    (¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)Daniela 1996 Emilia 2000 Stella 2006(¯`?.¸¸.¤*¤.¸..?´¯)
  • RååSa BuBBlan

Go dagens!!

Nu har jag surat klart på Postens nya jädra lådor Bakade en Kladdis som tröst och det va som bomull runt det ilskna hjärtat

Här har vi vääääärldens tråkigaste väder... Blöööö... Blött,grått och bara trist {#lang_emotions_undecided} Längtar till sommarn redan... Nu ska man ha de så här mörkt i flera månader *uscha*

Kanske man skulle pigga upp sig med lite hopping {#lang_emotions_dreamer} 

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    1 och 1 är 3 skrev 2009-10-19 11:39:57 följande:
    Hej tjejer!Fick lämna jobbet för hämtning av sjukling på dagis... Min första vab dag! Hur sjutton gör man nu då? Anmäla, begära, intyg från dagis.. jag hänger itne med riktig....
    Å stackars lilla sjuklingen   *kryapådigkram* från oss {#lang_emotions_heart}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15