• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • nikki2006
    Tasha78 skrev 2009-10-19 16:54:03 följande:
    jag måste fråga gör man snittet på samma ställe då alltså i det första snittet
    på samma ställe men nedanför typ så att de kan ta bort lite av den gamla ärrvävnanden när de syr ihop en. Det blir nästan osynliga ärr.
  • nikki2006
    Tasha78 skrev 2009-10-19 17:04:06 följande:
    fast jag hoppas att det blir vanligt nästa gång vist när jag tänker efter var snittet perfekt ändå men isåfall ska det vara planerat inte akut
    jag fick akuta snitt båda ggr Kämpade på hårt men bebbarna ville inte ut den naturliga vägen. ibland har man ju inget val tyvärr.
  • Tasha78

jag måste bara fråga en sak till hade ni det bubbligt på vissa ställen där ärret är

• nikki2006
    Tasha78 skrev 2009-10-19 17:08:19 följande:
    jag måste bara fråga en sak till hade ni det bubbligt på vissa ställen där ärret är
    nej inte bubbligt direkt men om man känner noga så kan man känna att det finns lite mer ärr vävnad på vissa ställe. Men mitt är helt rakt och inte bubbligt
  • Tasha78

jo jag är tacksam att det finns de tog blodprov på henne 5 gånger medans hon låg i magen innan de beslutade för snitt

• Morty
    Incommunicado skrev 2009-10-19 16:17:11 följande:
    Hejsan! Idag fick Adrian och jag komma hem, de höll oss kvar ett par dar eftersom det var snitt och för tidig födsel. Maken och Damien är och köper pizza så jag tänkte passa på att ladda in lite bilder från BB.
    Grattis till eran söta Adrian!!! {#lang_emotions_flower}
    Pluttan & Plutten
  • Moonis

Måste bara höra med er om någon varit med om att katvigs midiapple (röd/vit) färgat av sig på det vita?
    Efter första tvätten är kantbanden färgade där det är rött intill, så less för jag tycker verkligen om den ju
    Är det sambon som gjort något fel i tvätten tro eller är det fler som råkat ut för det?

Är denna jag menar:

www.tradera.com/Katvig-bodysuit-stl-92-appleprint-auktion_100119923

• Tjollabolla

Hej flickor!

Fy vilken dag. Varit på vårdcentralen med Milo, som fick konstaterat KRAFTIG halsfluss och dagisförbud på 10 dagar tills penicillinet är slut.

Sen till jobbet och skulle lägga upp ett schema med mina nya sjukskrivningstider. Kan ju säga att min chef inte har nångon som helst medkänsla. Hon vill placera om mig och sätta mig på SMÅBARN (jobbar på syskon nu) och dessutom endast eftermiddagar 12.30-15.30. HElt jävla sjukt!! Jag har ju som allra mest ont på eftermiddagarna/kvällarna och att sen dessutom sätta ner mig på en småbarnavdelning, det är ju 10 ggr värre... Jag fick mer än ett utbrott och sa att det VÄGRAR jag. Kommer aldrig hända! Vi kom inte fram till nån lösning, så ja, nu vet jag inte hur jag ska jobba. Bra va?!

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • Jen80

God kväll tjejer!
    Kikar in lite då det var ett tag sen sist .
    Underbart söt lite bebbse i BT {#lang_emotions_heart}!!! Grattis grattis Incommunicado!!
    Har en kompis som skulle haft förra söndagen, men än har inte bebisen velat titta ut. Längtar sååå efter att få hålla en liten nyfödd och köpa söta bebiskläder. De tror att det blir en liten tjej så då blir det att jag köper Hollys söta rosa suit med röd klöver. Så underbar!

Passar på att tipsa om att eleraff har tag 3 betala för 2 på allt som är ordinarie pris!

• stökmamma
    Tjollabolla skrev 2009-10-19 18:12:08 följande:
    Hej flickor!Fy vilken dag. Varit på vårdcentralen med Milo, som fick konstaterat KRAFTIG halsfluss och dagisförbud på 10 dagar tills penicillinet är slut.Sen till jobbet och skulle lägga upp ett schema med mina nya sjukskrivningstider. Kan ju säga att min chef inte har nångon som helst medkänsla. Hon vill placera om mig och sätta mig på SMÅBARN (jobbar på syskon nu) och dessutom endast eftermiddagar 12.30-15.30. HElt jävla sjukt!! Jag har ju som allra mest ont på eftermiddagarna/kvällarna och att sen dessutom sätta ner mig på en småbarnavdelning, det är ju 10 ggr värre... Jag fick mer än ett utbrott och sa att det VÄGRAR jag. Kommer aldrig hända! Vi kom inte fram till nån lösning, så ja, nu vet jag inte hur jag ska jobba. Bra va?!
    stå på dig!!!

(ung som när dom skulle ha ut mig på smådagispraktik sista mån av grav...)
    andras barn och mina älskade ungar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15