• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • Tjollabolla
    stökmamma skrev 2009-10-19 18:14:34 följande:
    stå på dig!!! (ung som när dom skulle ha ut mig på smådagispraktik sista mån av grav...)
    Ja men allvarligt, hur tänker man när vill sätta en som blivit sjukskriven för FOGLOSSNING på småbarn? Har man ens rätt att göra arbetsuppgifterna värre för någon som är sjukskriven??
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • ängeln83

Godkväll sötfisar.

Kikar in en runda medans båda mina sötnosar sover. Känns som jag inte hinner med nånting just nu

★♥LIAM 07 o pyre 09★♥
  • Tjollabolla

Åhhh GUD vilken söt Adrian i bt!!! Jag vill oxå ha bäbis NU!

{#lang_emotions_heart} 

Grattis till Incommunicado! Vad säger Damien om underverket? gick allt bra?

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • ängeln83

Nu finns bilder på mina sötnosar i BT

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Kristyr
    Moonis skrev 2009-10-19 18:08:07 följande:
    Måste bara höra med er om någon varit med om att katvigs midiapple (röd/vit) färgat av sig på det vita?Efter första tvätten är kantbanden färgade där det är rött intill, så less för jag tycker verkligen om den ju Är det sambon som gjort något fel i tvätten tro eller är det fler som råkat ut för det?Är denna jag menar:www.tradera.com/Katvig-bodysuit-stl-92-applep...
    japps.. men det försvann efter 2 tvättar... och det som hade färgat på det vita försvann i tvätt..
  • Kristyr
    Moonis skrev 2009-10-19 18:08:07 följande:
    Måste bara höra med er om någon varit med om att katvigs midiapple (röd/vit) färgat av sig på det vita?Efter första tvätten är kantbanden färgade där det är rött intill, så less för jag tycker verkligen om den ju Är det sambon som gjort något fel i tvätten tro eller är det fler som råkat ut för det?Är denna jag menar:www.tradera.com/Katvig-bodysuit-stl-92-applep...
    japps.. men det försvann efter 2 tvättar... och det som hade färgat på det vita försvann i tvätt..
  • Mawe123
    ängeln83 skrev 2009-10-19 18:30:23 följande:
    Nu finns bilder på mina sötnosar i BT
    Vilken sötfia du har fått, stort GRATTIS!!
    Håller med om att storebror verkligen blev stor nu.
    William 000213, Lowe 070712
  • FL Lisa

ÅÅÅHH...vilka pyttesmå sötnosar i BT. En kik där blev man ju inte direkt mindre bebissugen av

Stort grattis till både ängeln och incommunicado!!

Tjollabolla skrev 2009-10-19 18:12:08 följande:
    Hej flickor! Fy vilken dag. Varit på vårdcentralen med Milo, som fick konstaterat KRAFTIG halsfluss och dagisförbud på 10 dagar tills penicillinet är slut. Sen till jobbet och skulle lägga upp ett schema med mina nya sjukskrivningstider. Kan ju säga att min chef inte har nångon som helst medkänsla. Hon vill placera om mig och sätta mig på SMÅBARN (jobbar på syskon nu) och dessutom endast eftermiddagar 12.30-15.30. HElt jävla sjukt!! Jag har ju som allra mest ont på eftermiddagarna/kvällarna och att sen dessutom sätta ner mig på en småbarnavdelning, det är ju 10 ggr värre... Jag fick mer än ett utbrott och sa att det VÄGRAR jag. Kommer aldrig hända! Vi kom inte fram till nån lösning, så ja, nu vet jag inte hur jag ska jobba. Bra va?!
    men fy...vilken stil av din chef. Helt oförklarligt...självklart ska du ju inte behöva jobba när du har som mest ont och garanterat inte enbart med småttingar. Är ju precis den delen du behöver få vila ifrån just nu.
    Och stackars Milo..*skickar över en kyra-på-sig-kram*
    Nu kan du ju iaf vabba i 10 dagar och ta det riktigt lugnt så får din chef lösa det bäst hon vill...och förhoppningsvis har hon tagit sitt förnuft till fånga när dom dagarna gått
  • ängeln83
    Mawe123 skrev 2009-10-19 18:37:43 följande:
    Vilken sötfia du har fått, stort GRATTIS!! Håller med om att storebror verkligen blev stor nu.
    Tack så mycket

Jaaaaa, herregud, har alltid tyckt han var liten men nu är han ju nästan grotesk
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • Buttelina

incommunicado: uuunderbart söt liten grabb

ängeln: jisses vad söt, liam ser ju ut som en jätte sidanom den lilla grodan

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15