• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

Dags för tre nya månader. shit vad tiden går fort när man har roligt

Gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m45395002.html

Tråden med länkar till all shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

Bildis
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m46335809.html

Lagersalginfo:
    www.familjeliv.se/Bloggar-3-47/b114044.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-10-11 12:46
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m47934355.html - molo lagersalg tråd

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-11-12 22:53
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m48663873.html - ny bildis
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15
  • mortillsju

Underbara små bebisar i BT. Grattis till er båda både Ängeln och Incom!!

och SMILLAMILLA, jag beklagar verkligen ditt missfall. Skitjobbigt....

• Tjollabolla
    SmillaMilla skrev 2009-10-19 19:13:58 följande:
    Hej tjejer!Äntligen tillbaks efter en dag på sjukhuset. Visst var det som ni trodde. Ett misfall. Vecka 8 något. Fick skrapas. Men nu mår jag bra. KRAM
    Usch vad tråkigt Kram på dig!
    ♥ Milo 22/2 2007 ♥ Knyttet Feb 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
  • malinkaunitz
    SmillaMilla skrev 2009-10-19 19:13:58 följande:
    Hej tjejer!Äntligen tillbaks efter en dag på sjukhuset. Visst var det som ni trodde. Ett misfall. Vecka 8 något. Fick skrapas. Men nu mår jag bra. KRAM
    Hej..
    Gud vad tråkigt.. Hoppas det är bra med dig.. Kram
  • Smultronhjärta

Åh vilka sötnosar i BT- {#lang_emotions_flower}Stort Grattis till fina Adrian och lilla Meja{#lang_emotions_flower}

Stor Kram till Smilla{#lang_emotions_heart}

Och så har även jag avslut då..antar att Småfolk är väldans poppis

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Zvartaliljan
    SmillaMilla skrev 2009-10-19 19:59:34 följande:
    Fast de säger att det var ett misfall. Nej jag visste inte att jag var gravid. Först gjorde jag en gyn undersökning där det visade sig att det fanns en hinsäck o ja massa annat konstigt. Sedan skulle jag göra ett grav. test men hade inget kiss så fick gå till kafeterian, köpa dricka o vänta tills jag kunde kissa. Då var jag helt i upplösningstillstånd och blödde massor. Grät så alla undrade väll om jag var döende. Blev sedan inlagd direkt på avdelningen, nersövd, skrapad o sedan låg jag på uppvaket en timme. Men nu mår jag superbra. blödningarna har nästan slutat helt. Känner mig som en helt ny människa. Vill egentligen inte vara gravid eller ha mer barn (just nu), men ett misfall är ändå ett misfall. Skit jobbigt.
    Ja även om det inte var planerat att du skulle bli gravid så är det ju skitjobbigt Mitt första missfall var inte en planerad grav...o jag blev ändå jättedeppig fast jag bara var 17(!). Ville ju absolut inte ha barn då men det sätter sig ju psykiskt ändå på nåt vis...
    Vila upp dig nu o krya på dig, KRAM {#lang_emotions_heart}
  • LJ2
    Smultronhjärta skrev 2009-10-19 20:14:04 följande:
    Åh vilka sötnosar i BT- Stort Grattis till fina Adrian och lilla Meja Stor Kram till Smilla Och så har även jag avslut då..antar att Småfolk är väldans poppis
    o trots att folk inte får / bör / ska köpa pistoler till sina barn, så går den ju helt ok!!
    * 3 underbara busfrön *
  • Smultronhjärta
    LJ2 skrev 2009-10-19 20:18:03 följande:
    o trots att folk inte får / bör / ska köpa pistoler till sina barn, så går den ju helt ok!!
    Ha ha-japps
    Men har folk dålig koll på vad Småfolk kostar ny{#lang_emotions_undecided}310+porto är ju tokdyrt*håller tummen att köparen är seriös*
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max & Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Buttelina
    Smultronhjärta skrev 2009-10-19 20:19:56 följande:
    Ha ha-japps Men har folk dålig koll på vad Småfolk kostar ny310+porto är ju tokdyrt*håller tummen att köparen är seriös*
    men 279kr i butik.. så det är ju bara 30kr mer + frakt.. det hade jag gett om jag varit toksugen

Pling i inboxen
    Isabel och Alexander - mina små hjärtan
  • LJ2
    Smultronhjärta skrev 2009-10-19 20:19:56 följande:
    Ha ha-japps Men har folk dålig koll på vad Småfolk kostar ny310+porto är ju tokdyrt*håller tummen att köparen är seriös*
    ja, hoppas verkligen det.. så inte nån upptäcker sen att "hon förlagt dosan, barnen bjöd, osv"...
    men kul för dig mer o lägga undan till salg

nä.. om jag skulle slänga upp det sista småskräpet med tapeter.. drar mig för det =(( roligare o sitta vid datorn
    men ska ju iväg i morgon, o sen kommer fototapetetn förmodligen.. status skickad.. o transporteras med posten.. så.. hoppas.. =))
    lite vitt kvar.. typ över fönster o sånt tråk.. =((
    men men.. *suckar o går iväg*
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15