Greksmurfen skrev 2009-12-11 15:14:14 följande:
dutti kille=)glömde ju meddela att den fiiiiiiiiiiinaste kosuiten till pyret i magen kom idag=) är här framför mje nu med lapp å allt=)... babyn kommer bli så fin iden =)....för övrigt så fick maxen åka babyskydd idag =P.... fick ju lämna in bilskrället på värkstaden.. där rök 3000kr till =S å orkar inte fiffla med hans bilbarnstol.. men han fick plats i babyskyddet så det va ju inga problem det inte =)
nu fick jag städhjälp av två tjejer, tack o lov!
ja kosuiten är kanon, har en likadan i samma stlk som var ny när Adrian fick på sig den!

Därför var jag inte med o la bud.

Greksmurfen skrev 2009-12-11 15:15:44 följande:
jo jobbigt värre... var ju bara 2,5 v sedan han sutade hosta från en lång omgång=(..... å nu då pånytt... men det e vella sådana tider nu så det e bara å vänja sig...Jo så gott å sussa... e grymt trött nu ibörjan av graviditeten.. var lika trött när ja väntade max med... men det försvinner vella snart hoppas jag=)..
ja det är som jobbigast - tycker jag - de första 18-20 v. Och sen runt v 35 och upp....
Smultronhjärta skrev 2009-12-11 15:21:06 följande:
Hello flickor!Jag har så mycket saker på agendan så att jag får ingenting gjort, hamnar lätt vid datorn dåFör att gnälla lite så har jag jordens mensvärk-har aldrig i mitt snart 30-åriga liv varit med om dess like Men jag fick lite fin post att trösta mig med- pusselbody,stort Ellospaket och annat smått och gott
usch med mensvärk!

Men pusselbody är fint!

Stormis skrev 2009-12-11 16:12:29 följande:
Hej alla!Ska försöka läsa ikapp lite medan maken är och handlar med dottern. Fast jag borde nog lägga mig i sängen... Blodtrycket har gått upp ännu mer nu. Från 65 (hela grav fram tills nu) till 104 i undertryck på en vecka. Så visst, det är inte jättehögt, men för att vara jag så är det ju en kraftig ökning på så kort tid. Så nu är vi än mer säkra på att vi sätter igång mig på måndag om inget händer i helgen. Känns liksom dumt att gå och vänta på en havandeskapsförgiftning så här på övertid med konstaterat stor och klar bebis.Anna - jobbigt med städ och annat! Men finfina killen, så stor han blivit!Smultron - bara hojta en summa om mia skor också kommit?Rosa/rosa leggings - rea nånstans???Smurfen - stackars sjuka Maxen igen!
Tack!
Ta igen dig ordentligt i helgen då, jag ahde havandeskapsförgiftning med D och högt undertryck med Adrian så jag vet hur det är. De startade igång mig med D med -lycka till!