Inlägg från: Damien och Adrian |Visa alla inlägg
  • Damien och Adrian

Vi som shoppar danska barnkläder del 15

det här är den senasdte blå, sååå fin IRL!!

stolt mamma (födda 070913 och 091016)
  • Damien och Adrian
    stökmamma skrev 2009-12-10 15:04:08 följande:
    den finns väl i bildis??  sååå fin
    ja bästa färgen någonsin! *kär*
  • Damien och Adrian
    Stormis skrev 2009-12-10 21:15:55 följande:
    Ok, bara att inse att jag får hitta dem på fler atällen, alt ett par andra. Sååååååååååååååååååå trött på det. Vi här hemma vill också träffa honom. Har dock erbjudande om igångsättning på måndag om jag vill och just nu lutar det åt att vi tar det erbjudandet om behovet kvarstår efter helgen... Då gav jag det iaf 5 v efter att jag var beredd på hans ankomst (storasyster tittade ju tyvärr ut nästan en månad tidigt, och det har psykiskt varit svårt att bortse ifrån...). Tack för att du tänker på mig. Och att du kom ihåg BF-dagen! Imponerande!! .
    ¨åh vad spännande! Har du shoppat fina molosar att ha på BB nu då? vad ska han ha på sig när han är född? {#lang_emotions_tongue_out}
  • Damien och Adrian

hej tjejer!

Damiens mörkblå Reimatec täckbyxa verkar ha försvunnit på dagis, den var omärkt, snyft! De hade han till sin rainbowjacka när han var ute.

vi behöver därför köpa nya  - det måste inte vara märkeskläder, han ska ju snart börja ha verall ute. tips någon? rea? Kollade T men det fan sinte mkkt nytt, och jag vill vbara ha nya kläder.

• Damien och Adrian
    Kristyr skrev 2009-12-11 14:28:09 följande:
    näe nu tupplur!
    skulle också sovit men väntade på vår städhjälp, vi har namngivningskalas imorgon. Hon kom aldrig så jag ringde nu företaget och undrade om hon var sjuk än (hon kom inte sist heller) då hade de GLÖMT oss, blandat ihop att de ger oss extrastäd för att hon var sjuk. så här sitter jag dagen före kalas nervöst och väntar på att de ska försöka skicka hit 2 personer snabbt - vi har särskilt valt morgondagen för kalaset just för att vi har städ idag, det var det som styrde kalasdatumet... Jag kan omöjligt arrangera grejer med mat o bak OCH städa med två småbarn *stressad, slutkörd o nervös*

Alla visningar och banklöftesarrangemangen mitt i att få barn nr 2 knäckte mig. Jag ammar ju flera ggr per natt och har en väldigt aktiv 2-åring. huset blev liksom droppen det var jag som fick ordna allt, maken jobbade.

ursäkta OT, man behöver prata av sig ibland.
  • Damien och Adrian

Jag pratar för mig själv märker jag. Kan ju fortsätta då.... Adrian är 8 v idag och har gått upp1,6 kg sedan han föddes! 7 cm längre har han blivit med. en stadig kille!

• Damien och Adrian
    Greksmurfen skrev 2009-12-11 15:10:14 följande:
    go eftermiddag.... här knallar allt på. precis sovit middag med max i 2 timmar = välbehövligt =P.....max har blivit sjuk IGEN... å hostar som bara den... såg med nu till alla företelse att den lepethon -decentohl maxen äntligen fick ut sist eter alla om och med går ut nu i dec =S..... kunde de inte gett mej en ny flaska.... å hans mollipect håller på å ta slut den med.... få hoppas att det inte blir lika långdragen hosta denna gången..... men det e vella bara önsketänkande.... Hatar den där krupphostan han har med  =(
    oj vad jobbigt! stackars liten!

lät dock gott att få sova.... 'Längtar*
  • Damien och Adrian
    Greksmurfen skrev 2009-12-11 15:14:14 följande:
    dutti kille=)glömde ju meddela att den fiiiiiiiiiiinaste kosuiten till pyret i magen kom idag=) är här framför mje nu med lapp å allt=)... babyn kommer bli så fin iden =)....för övrigt så fick maxen åka babyskydd idag =P.... fick ju lämna in bilskrället på värkstaden.. där rök 3000kr till =S å orkar inte fiffla med hans bilbarnstol.. men han fick plats i babyskyddet så det va ju inga problem det inte =)
    nu fick jag städhjälp av två tjejer, tack o lov!

ja kosuiten är kanon, har en likadan i samma stlk som var ny när Adrian fick på sig den! {#lang_emotions_heart} Därför var jag inte med o la bud.
    Greksmurfen skrev 2009-12-11 15:15:44 följande:
    jo jobbigt värre... var ju bara 2,5 v sedan han sutade hosta från en lång omgång=(..... å nu då pånytt... men det e vella sådana tider nu så det e bara å vänja sig...Jo så gott å sussa... e grymt trött nu ibörjan av graviditeten.. var lika trött när ja väntade max med... men det försvinner vella snart hoppas jag=)..
    ja det är som jobbigast - tycker jag - de första 18-20 v. Och sen runt v 35 och upp....
    Smultronhjärta skrev 2009-12-11 15:21:06 följande:
    Hello flickor!Jag har så mycket saker på agendan så att jag får ingenting gjort, hamnar lätt vid datorn dåFör att gnälla lite så har jag jordens mensvärk-har aldrig i mitt snart 30-åriga liv varit med om dess like Men jag fick lite fin post att trösta mig med- pusselbody,stort Ellospaket och annat smått och gott
    usch med mensvärk! Men pusselbody är fint! {#lang_emotions_dreamer}
    Stormis skrev 2009-12-11 16:12:29 följande:
    Hej alla!Ska försöka läsa ikapp lite medan maken är och handlar med dottern. Fast jag borde nog lägga mig i sängen... Blodtrycket har gått upp ännu mer nu. Från 65 (hela grav fram tills nu) till 104 i undertryck på en vecka. Så visst, det är inte jättehögt, men för att vara jag så är det ju en kraftig ökning på så kort tid. Så nu är vi än mer säkra på att vi sätter igång mig på måndag om inget händer i helgen. Känns liksom dumt att gå och vänta på en havandeskapsförgiftning så här på övertid med konstaterat stor och klar bebis.Anna - jobbigt med städ och annat! Men finfina killen, så stor han blivit!Smultron - bara hojta en summa om mia skor också kommit?Rosa/rosa leggings - rea nånstans???Smurfen - stackars sjuka Maxen igen!
    Tack!

Ta igen dig ordentligt i helgen då, jag ahde havandeskapsförgiftning med D och högt undertryck med Adrian så jag vet hur det är. De startade igång mig med D med -lycka till!
  • Damien och Adrian
    Love Isac skrev 2009-12-11 16:14:36 följande:
    Tack för svar!!=0)Jag har redan mailat dem men ej fått svar....Irriterande!!!=0(
    man vill gärna ha svar direkt, eller hur?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 15