JuliaochNelly skrev 2009-10-17 21:51:35 följande:
Hej tjejer!! Måste fråga en sak, imorse så pratade jag i tråden & skrev då om tjejen som budat på mina aktioner & sedan inte betalt länkade då till hennes omdöme som visade att det inte alls var första gången som hon inte betalt. Nu kommer jag in och då har jag fått ett inbox ifrån en moderator om att någon anmält mitt inlägg. Visst har vi sådan här disskutioner ofta och i inlägget fanns inget elakt eller påhopp på personen utan mer att det var trist osv. Inte första gången detta hänt heller på sistonde utan flera inlägg som jag skrivit i just denna tråden har blivit anmälda utav någon till en moderator. Känns trist och jag undrar mest varför någon planlöst anmäler olika inlägg. Har tex fått bortagna inlägg med tex tips på bra aktioner och har då skrivit att dom inte är mina. Enligt moderatorn som jag frågade så är det då någon person som anmält mina inlägg. Känns jätte trist när det dessutom endast händer här. Ja ja vet inte alls vad jag ville säga men blir väl mest ialla tillmods att någon gör så.
trist när det blir så och man måste ju kunna berätta att någon inte betalar för man vill ju inte att andra ska råka ut för personen